Beauty

Beauty: Schokkende before en after make-up resultaten

a_makeup_pro_shows_the_real_difference_makeup_can_make_in_these_hardhitting_before_and_after_pics_640_07
Negentien jarige Maisie Beech wou met de helft van haar gezicht make-upen laten zien hoe krachtig het effect van make-up is. Maar helaas kreeg ze niet het effect wat ze wou. Ze kreeg namelijk allemaal kritiek en mensen reageerden vol walging en afschuw. Zo vroegen ze zelfs af of ze een ziekte had.

De bedoeling was namelijk dat Maisie met het delen van haar foto’s met name haar make-up talent wou laten zien. Echter waren de reacties ttoaal anders. In eerste instantie complimenteerden men haar om haar talent ook. Maar al snel ging het naar gemene commentaar.

Zo is Maisie elke dag wel een half uur bezig met haar make-up. Nu wou ze haar liefde voor make-up laten zien maar ook laten zien dat ze trots is op zichzelf zonder de make-up. Alleen Maise is blond, waardoor haar wenkbrauwen ook licht zijn. Hierdoor moet ze wel valse wenkbrauwen tekenen. Veel negatieve reacties kwamen daarop. Vooral volgers die aan haar vroegen of ze haar wenkbrauwen had verloren door chemotherapie. Maisie zegt over de reacties het volgende: “Hoe de maatschappij nu reageert, dat is triest. Make-up is een onderdeel van de mode en jonge meisjes gaan er creatief mee om. We dragen geen make-up om ons te verschuilen of mensen te misleiden.”

Toch laat Beech zich niet kennen door al de gemene reacties. “Ik ben blij dat ik in een plaats in mijn leven ben waar commentaar van andere mensen me niets doet. Ik gebruik elke dag make-up voor mezelf. Dit is mijn gezicht, het behoort mij toe, en ik zal zo weinig of veel make-up gebruiken als ik zelf wil. Ik ben gechoqueerd dat er zoveel mensen zijn die vergeten dat er ook een echte mens schuilt achter de foto waar ze commentaar op geven,” aldus Maisie.

a_makeup_pro_shows_the_real_difference_makeup_can_make_in_these_hardhitting_before_and_after_pics_640_01 a_makeup_pro_shows_the_real_difference_makeup_can_make_in_these_hardhitting_before_and_after_pics_640_08

Wat vind jij van het kritiek die ze kreeg en heb jij weleens kritiek gekregen over je make-up of als bloggerzijnde?
4 thoughts on “Beauty: Schokkende before en after make-up resultaten

  1. Dit is echt een trend de laatste tijd. Toch vind ik haar make-up look wel echt heel heftig. Ik snap dat ze het leuk vind om te make-up, maar een beetje minder make-up zou haar veel mooier staan. Ik moet alleen wel zeggen dat ze het erg mooi heeft gedaan, vooral haar wenkbrauwen!

  2. Knap meisje en heeft een bijzondere uitstraling. Haar make-up heeft ze ook erg mooi gedaan, maar ik begrijp dat sommige mensen het too much vinden. Maar belangrijkste is dat je iedereen in zijn waarde laat. Als zij zich hier fijn bij voelt, Prima! Liefs manu

Geef een reactie

