Bizarre Beauty

Bizarre Beauty: Furry Nails

gallery-1455660347-gettyimages-510508358-e1455889157177-540x282

Nou ben ik zelf dol op de bizarre beauty trends. Ik merk namelijk de trends steeds bizarder worden. Vorige keer had ik het al over de bubble nails. Maar nu krijgen we een nog vreemder trend, namelijk de furry nails. Ben je benieuwd naar de furry nails trend? Lees dan snel verder!

Jan Arnold, de directeur van CND nail polish introduceert deze nieuwe look voor de herfst/winter: de furry nails. Het gaat zo ver dat de modellen van de Libertine fall/winter 2016 show de catwalk op gingen met faux fur op de nagels. Hoe je furry nails krijgt? Simpel; je lakt eerst je nagels. Vervolgens plak je haartjes met nagellijm op de nagellak. En voila! Je hebt harige nagels. Benieuwd naar hoe het eruit ziet? Bekijk hieronder de foto’s. Zelf gruwel ik van de nagels. Ik moet er niet aan denken om zulke nagels te krijgen. Maar misschien vind jij het wel een leuke look.

1555418 1555420 de-faux-fur-look-voor-je-nagels-59624

Wat vind jij van furry nails? En ga jij deze harige look proberen?

3 thoughts on “Bizarre Beauty: Furry Nails

Geef een reactie

