Fashion/Wishlist

Wishlist: Maxi jurk met bloemenprint

2015-Women-Spring-font-b-Floral-b-font-font-b-dress-b-font-font-b-Long

De zomer komt steeds dichterbij. Ik bereid mij alvast voor door zomerse items in te slaan. Zo ook een musthave die in mijn wishlist al maanden op nummer 1 staat; de maxi jurk. En niet zomaar een maxi-jurk maar eentje met bloemenprint. Ben je benieuwd baar de maxi-jurk van mijn dromen en waarom ik zo twijfel om het te kopen? Lees dan snel verder!

Ah de zomer. Mijn favoriete seizoen. Want hoe leuk is het om dan je lekker op te dotten en je zo mooi en leuk mogelijk te kleden? Nou ben ik niet zo van de jurkjes of rokjes. Ik ben meer de type van spijkerbroeken en vrouwelijke blazers. Maar er is een ding wat ik dolgraag wil hebben: namelijk een maxi jurk. Een maxi-jurk geeft je toch wel dat vrouwelijke extra. Je benadrukt hiermee namelijk je figuur en vaak staat het niet eens zo verkeerd. Voor het geval je wilt weten hoe je een maxi skirt (rok) kan stylen, klik hier!

Het liefst een blauwe maxi-jurk met lange mouwen en een bloempatroon. Nou heb ik er een gevonden. Alleen heb ik mijn twijfels. Zo is het een maxi-jurk van de webwinkel Ali Express. Zelf ben ik niet zo een grote fan van webwinkels. Simpelweg omdat je de item niet zelf met je eigen ogen kan zien, passen of voelen. Plus de verzendkosten is niet echt iets wat ik graag betaal. Verder is het een Chinese webwinkel. Nou wil ik niet generaliseren, maar vaak zijn Chinese items niet echt van goed kwaliteit. Natuurlijk heb je uitzonderingen maar ik vind dit beetje te riskant. Oh en nog een ding; vaak kloppen de maten niet. Een Chinese M is vaak een XS.

Kortom genoeg redenen voor mij om het toch niet te kopen. Ook al is het mijn droom maxi-jurk. Ik koop wel een look-a-like bij de Mango (wanneer de zomercollectie in de winkel is). Nu maar hopen dat het ook echt in de winkels verkrijgbaar zal zijn.

Wat vind jij van de maxi-jurk? En heb jij ervaring met Ali Express?

2 thoughts on “Wishlist: Maxi jurk met bloemenprint

  1. Heel aparte jurk, op een mooie manier! Ik heb ervaring met Aliexpress. Ik adviseer je met kleding om het ALLEEN te kopen wanneer je review-foto’s hebt gezien die goed zijn. Ik heb wel eens een trui in maat M gekocht en de mouwen kwamen tot m’n ellebogen.

Geef een reactie

