Column

Column: Fashion struggles in de winter

e26fa89b70c4cf1250bd683a41938fe4

De winter.. wat is het een vreselijke periode voor mij. Niet alleen is mijn hele biologische klok van slag, ook weet ik nooit wat ik aan moet doen. De struggles.. want wat draag je in de winter? Ja. warme kleding maar die zijn eenmaal vaak niet modieus.

Het is moeilijk om dan een keuze te maken. Draag ik een kanten topje aan? Of is een dikke vest een beter idee? Of de struggle; een leuke winterjas vinden. Elk jaar is het de vraag; waar ga ik nou een leuke en goede winterjas vinden. Om in een leren jasje rond te lopen is ook niet echt een goed idee.

En dan de handschoenen. Loop je met mooie leren handschoenen rond. Of met kinderlijke handschoenen. Het lukt je sowieso niet om met handschoenen een fatsoenlijke zin te typen @je smartphone.

Ook; wat dacht je van de schoenen? Wanneer het koud en regenachtig is, is het ontzettend naar wanneer je er achter komt dat je schoenen lek zijn of toch niet zo goed bestand zijn tegen slechte weersomstandigheden. Tegen natte voeten kan ik absoluut niet tegen. Dus dan loop je rond met natte sokken, die nog ook rare plonsgeluiden maken.

Nou is het probleem ook dat ik veel kleding heb. Maar veel zijn gewoonweg te koud voor de winter. Tenzij ik dikke vest ga aantrekken. Alleen binnen is het bijna altijd warm. Dus dan zit je daar dan in je dikke vest te zweten in de winter. Vaak heb ik dan spijt van mijn keuze, omdat ik liever iets draag waar ik mij mooi en goed in voel. Maar dan heb ik het weer te koud en verlang ik naar mijn lange warme vest.

Kortom; de winter is een nare periode voor fashionista’s. Want het is lastig om zowel modieus als warm te kleden. Ik wacht wel op de zomer, waar iedereen uitpakt om er zo leuk mogelijk uit te zien.

Heb jij last van fashionstruggles in de winter?

 

7 thoughts on “Column: Fashion struggles in de winter

  1. Ohhh ja ik weet echt niet wat ik aan moet in New York! Ik heb gewoon bijna geen winterkleding dus ik zal nieuwe dingen moeten kopen… in New York. Maar waar en wat… struggles!

Geef een reactie

