Blog

Blog Update: Tijdelijk minder bloggen

Dag lieve volgers & lezers!

Het nieuwe jaar is weer begonnen! En met een nieuwe jaar heb je allemaal nieuwe plannen. Een van de dingen is dat ik tijdelijk minder ga bloggen. De reden daarvoor is dat ik binnenkort (8 januari) op vakantie ga. Normaal zou ik dus fulltime bloggen maar dat kan nu dus niet. Ik ga wel proberen om vooruit te bloggen. Alleen dan wel 4 artikelen per week (maandag, woensdag, vrijdag en zondag) ipv proberen om elke dag iets te plaatsen. Dus bij deze weet je het! Ik wens in ieder geval dat het voor jou en mij een mooie blogjaar wordt!

Hoe gaat het met jou? En waar hou jij je allemaal mee bezig?

XOXO Kaoutar

4 thoughts on “Blog Update: Tijdelijk minder bloggen

Geef een reactie

