Column

Column: Goodbye 2015, Hello 2016!

travel

Het nieuwe jaar staat voor de deur. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En dat is dus ook dat 365 brandnieuwe dagen waar je het beste uit het leven kan halen. Een goodbye voor 2015 en een helloo voor 2016.

Daarom een lijst met al mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar. Het zijn misschien zo realistische dingen, maar dromen kan en mag altijd toch? Ik sta nu midden in het bloei van mijn leven. Mijn mooiste tijd moet (als het goed is) nog komen. En ik ben heel gemotiveerd om mijn doelen te bereiken. Nou hier komen ze hoor!

Om te beginnen wil ik meer reizen; het liefst naar het verre Oosten. Ik ben al naar Dubai geweest (aanrader dames!) en nu wil ik graag andere landen verkennen zoals Maleisië, Malediven, Bora Bora en nog meer tropisch warme landen. Dat kan allemaal niet zonder geld. Heel veel geld. Dus daarom moet ik eerst wel een baan vinden. Ik heb mijn HBO Communicatie diploma, alleen is er helaas nauwelijks werk daarin te vinden. Tenzij het callcenter werk is, maar ik heb liever toch een baan waar ik mijn kennis hbo gericht echt kan toepassen.

De fashionwereld trekt mij enorm aan en daarmee bedoel ik vooral voor tijdschriften/leuke teksten schrijven over fashion. Oh en wat mij ook leuk lijkt; als het mij lukt om mijn blog groter te maken. Daarmee bedoel ik meer bezoekers proberen te krijgen en een eigen domein.

Dan kom ik nu op de wat persoonlijke vlak. Graag wil ik namelijk het huis uit. Lekker zelfstandig op mezelf wonen en doen en laten wat ik kan. Het liefst in Amsterdam, want daar valt van alles te beleven. Nou is het enorm moeilijk om een woning te vinden in Amsterdam, dus ik ben benieuwd of het mij ooit gaat lukken (over realistisch gesproken dus haha). Verder heb ik een wens om in 2016 mijn partner te vinden. Mijn single life artikels worden @mijn blog goed gelezen, wat heel fijn is. Maar het zou fijner zijn als ooit een einde komt aan al mijn single life artikels en meer richt op boyfriend life haha 😀

In het kort even samengevat; reizen, baan vinden, fashionwereld betreden, blog groter maken, op mijzelf wonen en een partner. Het zijn voornemens en kunnen natuurlijk niet allemaal uitkomen. Wel ben ik enorm benieuwd wat 2016 mij in ieder geval brengt. Ieder jaar brengt namelijk positieve- en negatieve gebeurtenissen met ons mee. Laten we hopen dat het vooral positieve en mooie gebeurtenissen zijn. Of het nou je blog groter maken, of op persoonlijke vlak iets is. Ik hoop in ieder geval dat al jouw wensen uitkomen in 2016 en dat het een mooie jaar wordt voor ons allemaal!

Wat zijn jouw voornemens of wensen voor 2016?

2 thoughts on “Column: Goodbye 2015, Hello 2016!

Geef een reactie

