Blog

Blog: Dit zijn de best gelezen artikelen van 2015

Nog even en het is 2016! Tijd dus om deze twee dagen terug te blikken op het afgelopen jaar. Vandaag blik ik terug op de top 5 best gelezen artikelen van 2015. Lees je mee?

toetje2
1. Recept: Oreo Mascarpone Dessert
Het meest gelezen artikel is het recept voor Oreo Mascarpone toetje. Vooral rond de kerstdagen werd deze massaal gelezen. Ik ben ontzettend blij dat het goed gelezen wordt. Wat zo leuk aan het recept is; het is een heel makkelijk recept en het ziet er prachtig uit als je het decoreert zoals op de foto. Persoonlijk is dit mijn favoriete toetje. Ik ben benieuwd of iemand van de lezers het ooit gemaakt heeft? Laat het mij iig weten, wat altijd kan @de comments of mij mailen via xkaoutar@live.nl 😀

yac7eb-l

Wishlist: Chanel Iphone Parfum Case
De Chanel Iphone hoesje. Iedereen weet denk ik dat ik dol ben op Chanel. En wat was het moeilijk om dit hoesje te vinden. Uiteindelijk heb ik het met moeite gevonden. En met veel plezier ermee gehad. Maar wat zo jammer is; het hoesje wordt ook vies en niet meer mooi. Dus nu hangt het ergens thuis terwijl ik een nieuw hoesje heb. Veel mailden mij trouwens hierover waar ze het konden kopen. Ik kocht het trouwens @Ebay waar ze de hoesjes goedkoop verkopen. Dus mocht je nog het hoesje willen; neem een kijkje @Ebay 😀

1ecbbaa30d689e952e50a839c44f95e9

Recept: Chocolade Lasagne
De chocolade lasagne of ook wel chocolade tiramisu is een lekkere toetje wat goed bij de koffie of thee te eten is. Vooral als je een chocolade liefhebber bent, dan is dit de ideale toetje voor jou. Wat ik kan garanderen is; wanneer je eenmaal het toetje hebt gegeten, je alleen maar dit wilt gaan eten. De reacties waren trouwens ook leuk allemaal. Misschien een goed idee om elk geval veel recepten te plaatsen met een overload aan chocolade.

large

Trends: Summer gets dressy
Tot nu toe is dit mijn meest favoriete artikel. Dat komt omdat ik met mijn favoriete onderwerp fashion in de spotlights zet. Verder gaat het over de zomer, mijn favoriete seizoen. En ik heb hier ook veel research gedaan. Ook vond ik het leuk om de foto’s hierbij te zoeken. Ik kreeg eigenlijk alleen maar reacties over de sandalen. Want kan men die kopen? Nou dames, ik heb geen idee! Ik vond de sandalen zelf heel mooi dus daarom dat ik dat plaatje heb gekozen. Een artikel over zomerse trends is zeker voor herhaling vatbaar. Wie weet kom ik voor het aankomende zomer weer met een artikel over fashion en de zomer.

10011571_1621404881429399_5502461922284297178_o

Recept: No-Bake Oreo Chocolate Gebak
En op een eervolle vijfde plek; het recept voor No-Bake Oreo Chocolate Gebak! Wat is dit een heerlijke maar machtige toetje. Oreo & chocolade zijn de hoofdingrediënten, wat het toetje extra lekker maakt natuurlijk haha. Er was echt een tijdje dat Oreo en Nutella echt in waren en je dat overal kon vinden. Soms als ik in de stad loop, dan word ik gek van de Nutella winkels. Maar goed, ik dwaal af van het onderwerp haha 😀 De reden dat ik dit artikel plaatste, was omdat je niets hoeft te bakken. Dus je scheelt veel tijd hierdoor.

-1242175012_950_0

Nou dit waren de best gelezen artikels van 2015. Als laatst wil ik hierbij iedereen bedanken. Bedankt allemaal voor het lezen van deze artikels. Het zijn artikels waaraan ik met veel plezier aan heb gewerkt! Maar gezien het feit dat de recepten over het algemeen goed gelezen worden, moet ik misschien een foodblog beginnen. Nee hoor geintje! Ik ga lekker door met de onderwerpen die ik graag plaats. Natuurlijk pas ik mij aan met de behoeften en wensen van mijn lezers. Dus no-bake en simpel chocolade recepten zullen zeker vaker op mijn blog geplaatst worden. Fijne jaarwisseling en ik hoop op een mooie 2016 voor iedereen!

One thought on “Blog: Dit zijn de best gelezen artikelen van 2015

Geef een reactie

