Bizarre Beauty

Bizarre Beauty: Haar Tattoo’s

hsfile_337773

We kennen allemaal henna tattoo’s, arm tatoeages en van die neppe tattoo’s in de kaugom. Maar er is inmiddels een nieuwe trend op het gebied van tattoo’s, namelijk de haar tattoo’s. Het merk Scünci introduceerde het product en Kylie Jenner is er al mee gespot. Ben je benieuwd naar de haar tattoo? Lees dan snel verder!

Hoe werkt het?
Het lijkt hetzelfde als de plaktattoo van de kauwgom.  Alleen breng je het in je haar. Je brengt het aan met water en is ook makkelijk uit te wassen. Vooral voor dames met donker stijl haar staat dit heel mooi. Let op dat de tattoo niet waterbestendig is. Het beste is daarom ook om haarlak aan te brengen en niet telkens met je handen aan je haren te zitten.

tattoo

Hot or not?
Over bizarre beauty zijn er natuurlijk verschillende meningen of het nou leuk is of niet. Persoonlijk vind ik dit een hele leuke bizarre beauty item. Ik heb donker haar dus dit gaat sowieso mooi en origineel staan. Het is heel leuk voor festivals en dan ga ik het zeker weten doen. Wel moet ik van tevoren mijn haren stijlen en zeker weten dat het niet gaat regenen. Zo blijft de tattoo namelijk goed zitten. Kortom de perfecte manier om iets anders met je haar te doen.

Waar te koop?
Via eBay is de haartattoo te vinden voor een spotprijsje. Ze zijn te koop vanaf €0,75  en €2,00 euro. In de winkels is het tot zover ik heb gezien niet verkrijgbaar. Misschien dus leuk om te proberen.

Wat vind jij van deze bizarre beauty?

One thought on “Bizarre Beauty: Haar Tattoo’s

Geef een reactie

