Fashion

Fashion: Modemissers waar wij massaal aan meededen

Als je eens goed gaat nadenken over alle fashion no-no’s waarmee wij vroeger liepen, dan zou de moed je bijna in de schoenen zinken. Hierbij de categorie modemissers, waarbij ik soms blozend aan terugdenk. Ik moet bekennen dat ik van de vijf, ikzelf twee schuldig kan bekennen. Benieuwd naar deze modemissers? Lees ze hier 😀

1. Bontkraag
De bontkraag of ook wel harige kragen. We liepen er massaal mee. Bij CoolCat vind je ze nog steeds. Gelukkig ben ik altijd anti-bont geweest. Maar soms als ik sommige jongeren nog mee zie rondlopen…

von dutch pet

2. Von Dutch
Hier heb ik mij schuldig aan gemaakt! Guilty! De Von Dutch hype en daarmee bedoel ik vooral de Von Dutch pet. Wat was ik er dol op. Totdat ik achter kwam dat het niet eens een Nederlandse merk was… Aaai..

3. Nickelson jas
Die lelijke Nickelson jassen, bah. Met hun lelijke vuilniszakken uiterlijk en dikke bontkragen. Ook dat het zo een glimmend goedkoop effect heeft. Je merkt mijn enorme haat voor de Nickelson jas denk ik wel haha :p

nep-uggs2

4. UGGS
Van mij mogen ze die massaaaal verbranden, UGGS. Vooral die afgetrapte versie aka scheef lopende UGGS meiden. Waarom doe je dat jezelf aan. Het lijken wel pantoffels. Weg ermee!

5. All Stars
Ook aan deze trend ben ik schuldig geweest. Ik bedoel trouwens niet de All Stars van nu, want die zien er best nog modern uit. Maar ik bedoel de All Stars van vroeger die vol zaten met sterren aka gymschoenen voor leven.

Welke (ander) modemisser van vroeger droeg jij?

 

 

10 thoughts on “Fashion: Modemissers waar wij massaal aan meededen

  1. Alhoewel ik er niet aan meedeed, heb ik in de slechte ouwe tijd nog veel crocs gezien! Iemand die ik kende maakte zelfs nog een grapje over winter-crocs gevoerd met wol, bleken die nog echt te bestaan ook. Ik heb me wel schuldig gemaakt aan (nep) uggs, maar droeg ze niet meer als de zool ook maar een beetje gesleten was.

    • Hey Mariska, tnx voor je reactie 😀 Ik zat toevallig tijdens het typen van het artikel ook te denken aan Crocs, maar toen dacht ik; bestaat dat merk nog wel? Wat grappig dat de winter Crocs echt bestaan haha 😀 De neppe UGGS waren inderdaad op een gegeven moment overal te vinden 🙂 Goed van je dat je ze niet meer droeg 🙂

Geef een reactie

