Blog

Blog Update: Let’s get personal!

We can blog it!

Dag lieve lezers,

De laatste tijd ben ik afwezig @mijn blog. Dat komt omdat ik druk bezig ben met allemaal andere bezigheden zoals het huishouden, koken, boodschappen, schoonmaken etc (lees: fulltime huisvrouw). Maar het komt allemaal goed. Ik kom namelijk in december weer terug, want ik zit vol met ideeën! Heb al meer dan 50 concepten klaarstaan, alleen die moeten uitgewerkt worden. En dat gaat alleen wanneer ik de tijd en energie voor heb (bloggers be like things). Dan ga ik ook proberen om dagelijks artikels te plaatsen. Dus bij deze; ik ben niet gestopt & ik kom terug 😀

Hoe gaat het met jou? En waar hou jij je nu allemaal mee bezig?

xoxo Kaoutar

Geef een reactie

