Fashion/Review

Review: Lofty Manner

dress-naomi-black

Vandaag review ik een jurk van LOFTY MANNER, een damesmerk die meerdere collectie per jaar uitbrengen. Ik review een geprint designjurk die ik snel thuis kreeg. Ben je benieuwd naar de jurk en review? Lees dan snel verder!

Over LOFTY MANNER
LOFTY MANNER is een jong modelabel uit Amsterdam. Sinds 2012 komen ze jaarlijks met 12 collecties. De items van LOFTY MANNER zijn fris, betaalbaar en toch ziet het erg exclusief uit, met unieke items. Ook voor de wat slanke vrouw is de kleding erg geschikt, want het is al leverbaar vanaf de maat XS en gaat tot de maat L. LOFTY MANNER biedt een high Fashion collectie tegen high street prijzen. Ze hebben van alles; van glamorous tot fashionable nonchalant outfits. Van stoer tot sexy en van casual tot going out items. De website van LOFTY MANNER is overzichtelijk en klantvriendelijk, kortom ze hebben een gebruiksvriendelijke website.

Product
Op naar de jurk! De jurk noemen ze Naomi Dress. Het heeft een geprint design in zwart-wit motief. De jurk valt lekker vlot en voelt soepel aan. Verder heeft het een ronde hals en een open rug. Wat ik zo fijn vind aan de jurk is de stof ervan. Materiaal is van 90% polyester en 10 % elastine. Het is zo een stof die fris aanvoelt. Ook wanneer het vies wordt zijn de vlekken snel uit de stof weg te wassen. En het droogt snel op. Ik vind het in ieder geval een leuke jurk, die zowel speels staat als chique. Naar mijn mening verhult het ook je buik, maar dit effect kan ook aan het motief liggen. De Naomi jurk kost 34,95 euro, maar dan heb je ook een fashionable item van goed kwaliteit.

lofty manner jurk

Sexy, Chique, Stoer, het kan allemaal

Outfit
Wat ik zo leuk aan deze outfit vindt, is dat het zeer gevarieerd te combineren valt (zie foto hierboven). Wil je voor de sexy look gaan? Dat kan. Voor chique? Dat kan! Of wil je voor een stoere rockchick look gaan? Het kan allemaal. Ik vind het met een spijkerbroek ook heel leuk staan. De spijkerbroek geeft toch wel dan een nonchalant look. Zelf heb ik het zoals de middelste dame gecombineerd. Dat komt omdat ik meer van de chique style ben. Verder heb ik de outfit rustig gehouden, door alleen een riempje en een klein ketting als accessoires ‘in te zetten.’ Het motief is al druk genoeg, dus daarom mijn keuze om het rustig te houden. Oh en zoals je ziet, heb ik de jurk als top in combinatie met een rok.

  • Dress Naomi – LOFTY MANNER
  • Zwarte Rok – Vera Moda
  • Riempje – River Island
  • Panty – HEMA

loftymanner

Beoordeling
Ik ben echt enorm blij met de jurk! Wat oogt de jurk lekker fris, soepel en elegant. Wat ik ook zo leuk vind, is dat de oufit ontelbaar te combineren is. Tevens ben ik tevreden over de stof en materiaal van de jurk. Het wassen van de jurk gaat namelijk zeer makkelijk en het drogen ervan gaat snel. De prijs is misschien een struikelblok voor sommige fashionista’s maar geloof me; je hebt dan wel echt iets goed kwalitatief in handen. Verder heeft LOFTY MANNER een gebruiksvriendelijk website, wat toch wel het bestellen van items makkelijk maakt Ben je benieuwd naar LOFTY MANNER? Hier kan je het gehele collectie bekijken.

Wat vind jij van de jurk en heb je wel eens gehoord van LOFTY MANNER?

Deze samenwerking is mede mogelijk gemaakt door LOFTY MANNER en Kaoutar schrijft. De producten worden op een eerlijke en tranparante manier beoordeeld, om de lezers zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

2 thoughts on “Review: Lofty Manner

Geef een reactie

