Tag

TAG|| My Life

download

Na lange tijd is het weer time voor een tag! Ik werd in mei getagd door Madeleine om deze te doen (lang geleden ik weet het). Dankjewel Madeleine! Ik hoop dat iedereen mij hierdoor beter leert kennen. Nou komt ie dan he!

:)

Wat is je lievelingskleur?
Vooral paars en mint! Ik vind paars een mooie kleur als interieur. En mint is mijn favoriete kleur voor kleding.

Wat is jouw droomcarriére?
Het liefst een baan in de fashionwereld. Maar ook een mix van communicatie en onderwijs vind ik heel leuk en interessant. Verder wil ik ook later een carrière als moeder.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Haha ik ga nu een plek noemen die alleen in mijn dromen voor kan komen. Namelijk.. In Dubai! Ik ben daar vorig jaar oktober geweest & het was zooo leuk daar! Echt een aanrader voor iedereen.

Wat is jouw favoriete manier van reizen?
Hoewel ik nog bezig ben met mijn rijbewijs, kies ik toch wel voor autovervoer. Alleen het parkeren is altijd een ramp. Vooral in de randsteden.

Wat doe je in je vrije tijd?
Shoppen, pizza eten (is echt een vrijetijdsbesteding voor mij haha), bloggen en naar leuke films kijken 😀

Wat is je favoriete make-up merk?
Ik doe echt nooit make-up op! Soms vragen mensen weleens of ik mascara op heb maar echt niets. Zelden doe ik alleen wel lipstick, maar dat is echt wanneer ik zin in heb haha 😀

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
H&M op nummer 1! Verder Loavies, Modemusthaves en Primark.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Uhm ja waarom.. Ik zag andere blogs en ik dacht; waarom begin ik niet gwn een waar ik al mijn stuff kan plaatsen?

Wat is je favoriete parfum?
Oeh ik heb een top 3! Ik ben namelijk dol op parfum haha 😀

  1. Lolita Lempicka
  2. J’Adore – Dior
  3. By Night – Christina Aguilera

Oh en soms ook Zwitsal parfum, die is zooo lekker hihi 😀

Dit was de tag alweer! Hoop dat je van hebt genoten en mij hierdoor beter hebt leren kennen. Bij deze tag ik Sarah, Demi en Nikki!

Hoe gaat het met jou?

5 thoughts on “TAG|| My Life

Geef een reactie

