Review

Review: Telefoonhoesjestore.nl

2015-10-27 22.11.58

Vandaag een heel ander review dan je gewend van mij bent. Ik ga namelijk het anders aanpakken qua structuur etc. Een review over een superleuk portemonnee hoesje van telefoonhoesjestore.nl. Ben je benieuwd naar het hoesje en review? Lees dan snel verder!

Mijn mening
Het portemonnee hoesje is in een mooie fuschia lederen kleur. Wat ik zo leuk aan deze hoesje is; het is een portemonnee en een hoesje in een, wat ik heel handig vind. Ik kan zo al mijn geld, pasjes, pen en Iphone kwijt in mijn portemonnee. Verder is de kwaliteit goed, het is van leer. De levering van het hoesje was ook snel. Het hoesje kost 13,95 euro.

donkerroze-gestikt-lederen-portemonnee-hoesje

Telefoonhoesjestore.nl
Bij Telefoonhoesjestore.nl zijn telefoonhoesjes te koop voor verschillende populaire smartphone modellen zoals iPhone 5s hoesjes en HTC One m8 hoesjes. Deze webwinkel vernieuwd constant het assortiment, aangezien ze nu al iPhone 6s hoesjes aanbieden. De verzendkosten zijn gratis, assortiment is groot en levering is snel. Over het assortiment gesproken, er zijn verschillende hoesjes te vinden. Zo heb je een hardcase, bling bling hoes, siliconen hoesjes en nog veel meer. Kortom voor ieder wat wils.

Tot slot heb ik een paar favorieten van wat hoesjes hieronder. Al deze hoesjes zijn te vinden op de website van Telefoonhoesjestore.nl

compact-sideflip-hoesje-met-strikje-voor-iphone-4 gameboy-3d-siliconen-hoesje-voor-de-iphone-4-4s

m-ms-3d-roze-siliconen-hoesje-voor-iphone-5-5sretro-fotocamera-hardcase-hoesje-iphone-5c
Ik ben dus tevreden over de kwaliteit, levering en over het hoesje zelf. Ik raad zeker aan om hier je hoesje te bestellen. Mijn portemonnee hoesje is in ieder geval hier te vinden.

Wat vind je van dit hoesje?

XOXO,

Kaoutar.

One thought on “Review: Telefoonhoesjestore.nl

Geef een reactie

