Beauty/Wishlist

Wishlist: Een haarborstel die je haren stijl maakt

Dafni borstel

Een revolutionaire borstel is in de beautywereld gelanceerd. Het is een borstel waarmee je je haren stijl krijgt. Say what? Ja, je leest het goed! Ben je benieuwd naar de borstel en hoeveel het kost? Lees dan snel verder!

Sommige vrouwen zijn gezegend met stijl haar. Andere mensen (zoals ik) zijn gezegend met pluizig, koppig haar. Er zijn zoveel stijltangen in de markt, maar de Dafni borstel is een ander geval. Met de Dafni borstel, borstel je je haren namelijk in enkele minuten glad. Het is eigenlijk een stijltang maar dan in de vorm van borstel. Dat noem je een press-borstel. De borstel heeft een keramische plaat en zorgt ervoor dat de hitte evenredig wordt verspreid. Geen gedoe dus meer om met een kam en tang in je hand je haar glad te krijgen! Volgens de makers van Dafni ben je veel sneller klaar dan wanneer je een stijltang zou gebruiken.

Check hieronder hoe de mede-uitvindster haar haren met de borstel stijl maakt.

Voor mij en voor veel andere dames de perfecte uitvinding. Helaas staat er een groot prijskaart eromheen; namelijk 290 euro. Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben om zo een gorgeous thing in handen hebben. Ik zet deze alvast op mijn wishlist.

Wat vind jij van de Dafni borstel?

2 thoughts on “Wishlist: Een haarborstel die je haren stijl maakt

  1. Voor mij is die borstel ook niet nodig. Mijn haar is ontzettend steil van zichzelf. Iets waar ik zelf soms enorm van baal. Mijn haar is namelijk heel erg zwaar, dus krullen blijven bij mij helaas ook niet zitten.

Geef een reactie

