Review

Review: Exclusieve Hoesjes

x354-q80

Tegenwoordig hoort bij je smartphone een mooie hoesje ter bescherming van je telefoon. Nu kan je met je hoesje een fashionstatement maken. Exclusieve Hoesjes stuurde mij onlangs een Hamsa hoesje. Vandaag review ik Exclusieve Hoesjes en het hoesje zelf. Ben je benieuwd naar de review? En ben je benieuwd hoe je 10 % korting ontvangt? Lees dan snel verder!

Over Exclusieve Hoesjes
ExclusieveHoesjes.eu is een webwinkel die exclusieve hoesjes aanbied. Ze leveren zowel in Nederland als in België. De hoesjes laten ze zelf printen en snel leveren zodat hun hoesjes zo uniek mogelijk zijn. Verder zijn de hoesjes onder te verdelen in verschillende categorieën (food, fun en premium) en te vinden. Exclusieve hoesjes heeft hoesjes voor zowel Iphone als Sumsung toestellen. Ook hebben ze accessoires zoals usb-kabels, screenprotectors en oplaadkabels. Wat ik zo leuk aan Exclusieve Hoesjes vindt, is dat ze geen verzendkosten laten betalen. Plus ik kreeg het hoesje heel snel binnen, de levertijd was echt super supersnel. De klantenservice (ook heel belangrijk) is tevens snel bereikbaar.

tk4ycs-l

Product
Het hoesje is leuk en mooi. De Hamsa hand valt op en de versiering eromheen is heel mooi gedaan. Ik weet niet of jullie de Hamsa kennen, maar volgens volksmond biedt de Hamsa jou bescherming tegen de boze oog. Kort gezegd: het beschermt jou tegen al het kwade en slechte in de wereld. Je kan het zien als een amulet. Verder is het hoesje van goede, stevige kunststof kwaliteit. Wat ik ook zo leuk eraan vindt, is dat het zowel mooi oogt als bescherming (letterlijk en figuurlijk) aan mij biedt. Ik heb al veel complimenten gekregen voor deze hoesje dus het is zeker weten een eye catcher.

Beoordeling
Ik ben zeer blij met mijn hoesje. Ook over de service van Exclusieve Hoesjes. Wat ik verder heel fijn vind, is dat Exclusieve Hoesjes veel leuke en unieke hoesjes in de assortiment heeft. Dit is tot nu toe een van mijn favoriete hoesjes, want dit past zo goed bij mij. Het hoesje is van goede kwaliteit en oogt sierlijk. Verder is het een stevig transparante hoesje, dat toch ook stylish eruitziet. Het Hamsa Hoesje kost 14,95 en is verkrijgbaar in de ExclusieveHoesjes webshop. Ik ben in ieder geval blij met mijn hoesje en kan Exclusieve Hoesjes door hun service en hun producten zeker weten aanraden!

Wil jij nou ook zo een leuke hoesje bestellen? Gebruik de couponcode bedankt2015 bij het afrekenen en ontvang 10 procent korting op je volgende aankoop.

Welke hoesje heb jij om je smartphone?

iphone5c-transparant-hoesje-hamsa-bestellen-kopen

Deze samenwerking is mede mogelijk gemaakt door Exclusieve Hoesjes en Kaoutar schrijft. Om de lezers zo goed mogelijk op de hoogte te houden, worden de producten op een eerlijke en transparante manier beoordeeld.

3 thoughts on “Review: Exclusieve Hoesjes

Geef een reactie

