Blog

Blog: Spam je blog

tumblr_mib7a3uCIp1rijb05o1_500_large_zpsdeb5a4df

Als blogger sta je altijd open voor je lezers, bloggers en volgers. Ik ben dan vooral benieuwd naar de persoon achter de blog! Nieuwe blogs ontdekken is altijd leuk. Daarom is het nu weer aan de beurt om te spammen!

Dus spam hieronder jouw blog. Er zijn wel een aantal voorwaarden verbonden.

  • Vertel iets over jezelf;
  • Benoem je blog (naam en link);
  • Probeer op een originele manier wat over je blog te vertellen;
  • Plaats een link naar je leukste artikel

Plaats je blog etc hieronder! See u there 😀

7 thoughts on “Blog: Spam je blog

  1. Mijn naam is Marleen ben 20 jaar en kom uit Groningen.
    Mijn blog heet Soapie-M
    http://www.soapiem.wordpress.com
    Mijn blog is variërend omdat er veel opstaat. Zelf verzonnen verhalen en persoonlijke verhalen . En dat is nog niet alles. Twee keer in de week zet ik een bekende ster in de spotlights en maak ik verhalen met behulp van de Sims. Je bent niet gauw uitgekeken.
    Mijn beste artikel gaat over mijn zus die nierpatiënt is. Hier kun je hem lezen.
    https://soapiem.wordpress.com/2015/10/13/donorweek/
    Het filmpje kun je alleen op Firefox zien met Windows 10 .

  2. Wat een leuke manier om te spammen!

    Mijn naam is Renske, 24 lentes jong en sinds maart 2015 de brunette achter Montévie (http://www.montevie.nl). Mijn blog is niet in een bepaald hokje te plaatsen. Ik schrijf over uiteenlopende onderwerpen. Van recepten tot persoonlijke verhalen en van DIY’s tot handige en praktische tips… Het is echt een mengelmoes van van alles! Kom gezellig kijken. 🙂

    Mijn leukste artikel? Poeh, dat vind ik moeilijk om te bepalen! Stiekem ben ik wel trots op het feit dat ik een eerste winactie op mijn blog organiseer. De link naar dit artikel is: http://www.montevie.nl/fashion/magie-van-sans-online-giveaway-shoptegoed/

  3. Hey! Ik ben Marieke en 17 jaar oud. Ik blog op LightBlueDream (www.lightbluedream.wordpress.com) Ik schrijf op mijn blog over alles wat mij interesseert. Ook ben ik telkens weer op zoek naar nieuwe interesses van mij. Die deel ik graag (:
    Mijn leukste artikel is toch wel het artikel over caissière zijn. Het was zo leuk om te schrijven! https://lightbluedream.wordpress.com/2015/08/04/6x-caissiere-zijn-is-leuk/
    Ik kom vandaag voor het eerst op je blog, ik ga meteen even een rondje kijken.
    Liefs, Marieke

  4. Wat n leuk idee! Ik ben Ellouisa en ben al een jaar of 10 actief op Internet met het delen van recepten. Ik begon op marokko.nl en via vele omwegen heb ik sinds m tijdje een foodblog met bijbehoren social media. Ik blog uiteenlopende recepten, maar vooral veel baksels en Marokkaanse recepten. Mijn favoriete artikel is die met t overzicht van al mijn koekjes, meest bekeken artikel op mijn blog! http://ellouisacooking.blogspot.nl/2015/07/koekjes-45-recepten-op-een-rij.html?m=1

Geef een reactie

