Review

Review: Mobile Fun Clip Camera Lens

2015-10-14 18.28.52

Een paar weken geleden vroeg Mobile Fun mij of ik een product van hun wil reviewen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Mobile Fun is een online winkel die verschillende telefoon accessoires verkoopt. Dit keer review ik de Olixar 3-in-1 Universele Clip Camera Lens. Een hele mondvol maar wel iets wat zeker weten bij onze tijd past. Ben je benieuwd naar de Clip Camera Lens en de review? Lees dan snel verder!

Over Mobile Fun
Mobile Fun is een webshop die smartphone accessoires verkoopt zoals hoesjes, bluetooth sets, opladers en screenprotectors. Wat zo leuk aan de webshop is, is dat het ook voor de nieuwste smartphones accessoires heeft. Zo hebben ze iPhone 6S hoesjes en accesoires. Maar ook voor andere soorten smartphones, waardoor gezegd kan worden dat hun assortiment voor iedereen geschikt is. De accessoires zijn uniek en hebben ieder wel wat. Wat betreft de prijsklasse; ze zijn lekker goedkoop. Verder vind ik de website gebruiksvriendelijk. Ook verzenden ze hun producten snel en reageren ze snel op hun online kanalen, waardoor ze betrouwbaar te bestempelen zijn.

2015-10-14 18.28.55-1

Product
Terug naar de Olixar 3-in-1 Universele Clip Lens. Je krijgt drie verschillende lenzen bij die je op- en afschroeft. Vervolgens doe je de clip voor de cameralens van je smartphone en clip je eraan vast. De volgende lenzen krijg je; groothoek (wide angle), visoog (fish eye) en micro lens. De lenzen zelf vind ik top. Ik ben vooral tevreden over het fisheye effect, die je foto’s bollig maken. Het geeft het fotograferen toch wel een ander element en ik heb meer plezier in het maken van foto’s. Vooral met het fisheye effect lig ik helemaal krom. De lenzen maken goede kwaliteit foto’s dus ik ben tevreden.

f

Beoordeling
Ik ben tevreden over de Olixar 3-in-1 Universele Clip Camera Lens. De drie lenzen neem ik altijd met mij mee, omdat ik ze zo praktisch handig vind. Ze zijn niet zwaar ofzo dus het is leuk om ze mee te nemen. Mobile Fun heeft verder een overzichtelijk website, wat ik weer fijn vind omdat ik zo snel kan zien wat ze hebben. De Olixar 3-in-1 Universele Clip Camera Lens was voor €20,49 en is nu afgeprijsd en verkrijgbaar voor €17,99 bij Mobile Fun.

Wat vind jij van de camera lenzen? En zou jij ze kopen?

Deze samenwerking is mede mogelijk gemaakt door Mobile Fun en Kaoutar schrijft. Om de lezers zo goed mogelijk op de hoogte te houden, worden de producten op een eerlijke en transparante manier beoordeeld.

One thought on “Review: Mobile Fun Clip Camera Lens