Apps/Tips

10X Do’s & Don’ts Bij Tinder

rs_560x415-140917143530-1024.Tinder-Logo.ms.091714_copy

Tinder; de leukste datingsapp van dit moment. Ga je rechts of links swipen? Het is iets wat je zonder nadenken even doet. Ook al is een beetje oppervlakkig want je oordeelt toch wel op het uiterlijk. Bepaalde dingen trekken mij juist aan of knap ik juist vanaf. Die wil ik bekendmaken. Dus hierbij mijn lijst van Tinder Do’s en Don’ts.

DONT: Foto’s van lichaamsdelen
Oke dit gaat een beetje raar klinken, maar ik heb dit vaak genoeg voorbij zien komen. Foto’s van voeten, armen en zelfs; een rug. Over die rug heb ik nog steeds een trauma omdat ie zo lelijk was. Maar gewoon niet doen.

DONT: Foto met kindje
Misschien een leuke strategie om mensen te laten zien dat je van kinderen houdt. Alleen is dat geen goede strategie. Mensen gaan dan altijd denken dat je een kindje hebt. Ook al is het je neefje/nichtje/broertje en zusje.

DONT: Foto met een vriendin
Is dat je vriendin? Was het je vriendin? Kan me eigenlijk niet schelen, het is geen goed idee om op de foto te gaan met een vrouwelijk geslacht. Hierdoor gaat men denken dat je al iemand hebt en iemand erbij zoekt.

DONT: Groepsfoto
Een groepsfoto is echt een big no. Ik ben geen detective die achter moet komen wie jij bent. Plus ik wil niet weten wie je vrienden zijn. Dat komt later pas.

giphy

DONT: Dronken foto
En daarmee bedoel ik vooral een foto waarbij je ziet dat diegene dronken is. Met drank in de hand en een vage foto. Of een duckface foto slash dronken foto #nowayjose.

DO: Lachende foto
Hoe leuk is het om Tinder te openen en een lachende man te zien? Een lieve glimlach met een mooi gebit maakt iedereen blij en staat veel leuker dan iemand die chaggi kijkt.

DO: Sportfoto
In een voetbaluniform of ander sportoutfit. Het geeft diegene meteen een beeld over je hobby en interesses. Plus diegene weet zo dat je bezig bent met je lijf fit te houden.

DO: Foto in pak
Hier heb ik persoonlijk een zwak voor; een man in pak. Ik weet niet wat het is maar het straalt iets mannelijks en het geeft een leuke beeld van diegene.

DO: Humor
Show dat je humor hebt. Een leuke bio bijvoorbeeld kan iemand die je foto misschien niet leuk vindt, toch nog wel overstag gaan doordat je zo een leuke bio hebt. Eentje bijvoorbeeld had een hele ingrediëntenlijst van zijn perfecte vrouw. Hoe grappig is dat?

DO: Creatieve openingszin
‘Je ziet er prachtig uit meid! Alsof je uit een snoepzakje bent gevallen, wauwie!’ Nou dit noem ik een leuke versierzin (heb ik ooit gekregen en voor altijd onthouden). Vermijdt dus standaard openingszinnen. Je hebt meer kans om een antwoord te krijgen als je een creatieve openingszin hebt.

BHWALag

Wat is jouw do & don’t bij Tinder?

One thought on “10X Do’s & Don’ts Bij Tinder

  1. Hahaha leuk artikel! Ik vind alleen die openingszin juist echt vreselijk :p Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik hem echt heel raar aankijken haha (bij het tweede gedeelte over het snoepzakje, niet het eerste gedeelte). En die rugfoto was inderdaad heel raar :p

Geef een reactie

