Blog/Column

Column: Waarom ik over persoonlijke gebeurtenissen plaats

99dfe27c21c7f89a0393f814cb8441f0

Al vanaf het begin blog ik over persoonlijke gebeurtenissen. Zo vertel ik vaak over het single leven en ook over luchtige persoonlijke dingen zoals kleding wegdoen. Maar waarom blog ik over persoonlijke dingen? Ben je benieuwd? Lees het hier!

Het vergt veel moed en eerlijkheid om persoonlijk te bloggen. Ik hoor weleens bloggers zeggen dat ze vaak bang zijn dat ze TMI geven (tooo much informationn). Nou zolang het niet over zeer persoonlijke dingen gaat, ben je goed bezig. Hoe je dat weet of het TMI is? Als het mensen kwetst of het geeft ze een slechte wtf moment, dan weet je dat het TMI is. Oke hier komen mijn redenen om persoonlijk te bloggen! Get ready? Start!

Om te beginnen vertelt het persoonlijk bloggen iets over mij. Ik kan mijn persoonlijkheid duidelijk naar voren brengen. Als je mijn columns lees dan weet je eigenlijk heel veel over mij.

Ten tweede ben ik achter gekomen dat ik bepaalde dingen van mij af kan schrijven. Dat voelt echt heerlijk aan en ik zie het als een therapie.

De derde reden is dat ik hiermee kan aantonen dat het iedereen weleens gebeurd. Je bent niet de enige die een rampdate heeft meegemaakt. Misschien is de ervaring die je dan leest, weer een les voor iemand anders.

Verder merk ik dat bloggen over alleen maar superficial things niet helpt. Persoonlijke verhalen die je laten zien wie jij bent en wat jou als de persoon heeft gemaakt die je nu bent; dat verkoopt gewoon.

En als laatst; ik hou er gewoon van. Het maakt mij blij wanneer ik weer een column kan typen. Mijn leven is ook als een open boek. Ik ben heel eerlijk over alles (soms misschien te eerlijk) maar dat is wie ik ben en wat ik als persoon doe.

Nou weet jij nu dus (hopelijk) waarom ik over persoonlijke dingen plaats. Ik ben benieuwd naar jouw reactie!

Plaats jij ook over persoonlijke gebeurtenissen? Waarom wel/niet?

Geef een reactie

