Beauty

Beauty: MAC gaat samenwerken met Mariah Carey

mariah-carey-infinity-teaser

Move over Nicki, Lady Gaga en Rihanna, cosmeticamerk M.A.C. heeft de handen opnieuw ineen geslagen met een wereldster. Deze keer is het de beurt aan Mariah Carey. Ben je benieuwd naar deze samenwerking? Lees dan snel verder!

M.A.C en Mariah Carey gaan samen een lipstick lanceren voor de Kerst. Het is een klein voorproefje van het make-up collectie die Mariah volgend jaar gaat uitbrengen. De lipstick die met Kerst uitkomt heet All I Want. Volgens Mac is het een frosty, champagne shimmer lipstick die goed past bij het najaar look.

cine-nota0110

Mariah zelf laat weten dat ze zich vereerd voelt dat zij in de campagne van M.A.C schittert: ‘Ik gebruik M.A.C al zo lang ik me kan herinneren. Ik voel me dan ook ontzettend vereerd dat M.A.C met mij wil samenwerken.

Ik verheug mij in ieder geval op deze beeldige lipstick. Helaas is nog niet bekend of het in Nederland verkrijgbaar zal zijn. Ik hou in ieder geval mijn ogen en oren open!
Wat vind jij van de lipstick en samenwerking van MAC met Mariah Carey?
Geef een reactie

