Column

Column: 10 Gedachtes Die Je Hebt Wanneer Je Crush Niet Terug Appt

whatsapp-berichten

Eindelijk heb je de nummer van je crush gescoord. Hij is superleuk maar je wilt ook weer niet opdringerig overkomen. Dus stuur je hem een appje en check je om de haverklap je smartphone. Even kijken of ie heeft gereageerd. Nu heb je verschillende scenario’s:

  • Happy Scenario: Hij stuurt meteen een appje terug en je merkt aan hem dat ie moeite voor je doet.
  • Medium Scenario: Het bericht blijft ongelezen maar hij is wel online.
  • Worst Scenario: Het bericht is gelezen, twee blauwe vinkjes en hij heeft nog steeds niet gereageerd.

Kortom talloze scenario’s die afspelen. Hierbij tien gedachtes die jij hebt tijdens het wachten op een appje van je crush!

1 | Heb ik slechte verbinding? Doet mijn internet het wel?

2 | Misschien is zijn telefoon leeg? Of heeft ie het thuis gelaten?

3 | Misschien moet ik openlijk met een ander flirten op Facebook om hem jaloers te maken..?

4 | Of weet je wat, ik verander wel mijn Whatsappfoto, misschien dat ie dan realiseert wat hij mist.

5 | Heb ik hem afgeschrikt door meteen te antwoorden? Had ik niet minstens een half uur moeten wachten?

6 | Misschien heeft hij het wel heeel druk.

7 |  Heeft ie een andere dame ontmoet? Laat ik zijn profiel doorspitten. Als er een mooie Facebook vriendin tussen staat, dan weet ik hoelaat het is.

8 | Zou hij iemand anders zijn tegengekomen op Tinder?

9 | Misschien speelt hij wel hard-to-get?

10 | Of misschien is hij gewoon niet geïnteresseerd in mij..

Een ding is zeker; ik zal mannen nooit maar dan ook nooit begrijpen.

Wat vind jij van whatsappen met mannen?  Herken jij deze situaties? En wat zijn dan jouw gedachtes?

 

One thought on “Column: 10 Gedachtes Die Je Hebt Wanneer Je Crush Niet Terug Appt

Geef een reactie

