Column/Love

My single Life #10: I Love Bad Boys

badboy

Daar zit ik dan; thuis, alleen, mijn chocoladereep naar binnen werkend. Denkend aan de perfecte date die ik kon hebben. Maar nee, ik zit thuis en denk aan Jason. Jason is een ‘bijna date geval.’ Dat is dus een date die uiteindelijk op het laatste moment niet doorgaat. En de reden… Dat is nog erger.

Jason ontmoet ik op Instagram. Hij is eigenlijk niet mijn type, maar ik sla erover heen. Misschien moet ik juist iemand daten die mijn type niet is, zeggen mijn vriendinnen. Wat eigenlijk mijn first mistake is. Jason en ik praten over en weer en hij verteld over wat hij in zijn dagelijks leven doet. Ik doe hetzelfde, vertel iets over mezelf. We besluiten om met elkaar af te spreken.

Naarmate het gesprek bevorderd, vertelt Jason over zijn donker verleden. Hij is namelijk vaak opgepakt, had de verkeerde vrienden en deed dingen die niet door de beugel gingen, kortom een bad boy. Ik knap eigenlijk van af, maar hij stelt mij gerust dat dit tot zijn verleden behoort. Nou ben ik eigenlijk een persoon die meteen dan zou kappen. Alleen.. wie ben ik om over iemands verleden te oordelen? Dus ik laat dit achter mij.

Badboys

De dag van ons date is daar. Ik trek een leuk outfit aan en bekijk mezelf in de spiegel of ik niet te dik eruit zie. Snel pak ik mijn smartphone om een selfie te maken. Twijfelend wil ik het op Instagram zitten. Toevallig kom ik op het overzichtspagina en meteen valt mijn oog op een foto. Ik zie.. een foto van Jason, glimlachend voor Schiphol met een koffer aan zijn arm. ‘Even tussenuit, bye Holland, hello Polen.’ Whut the hell…

Meteen probeer ik hem te contacteren. Geen gehoor. Weer probeer ik het. Niets. We hadden al een datum, tijd en zelfs plek afgesproken, dus eigenlijk kon ik wel daar naartoe gaan. Maar nu ik zag dat hij ineens dus op vakantie is gegaan terwijl wij zouden afspreken… Nee dat gaat niet bij mij in.

Kortom de date ging niet door. Alleen ik was van Jason nog niet af. Mijn ervaring met hem begon eigenlijk nu pas met hem. Wat er nog meer gebeurde? Lees dat de volgende keer hier op Kaoutar Schrijft.

Wat is jouw ervaring met bad boys?

 

Geef een reactie

