Review

Review: MobileFun

46078

Een paar weken geleden kwam ik in contact met MobileFun, een online store die mobiele telefoon accessoires verkoopt. Ik review een kleurrijke hoesje die ik ontving. Het hoesje kwam lekker op tijd en ziet er mooi uit. Ben je benieuwd naar de review en het hoesje? Lees dan snel verder!

Over MobileFun
MobileFun is een webshop die smartphone accessoires verkoopt zoals hoesjes, cases, opladers en screenprotectors. Wat zo leuk aan de webshop is, is dat het ook voor de nieuwste smartphones accessoires heeft. Zoals hoesjes en accessoires voor Samsung galaxy s6 edge plus.  Ze hebben een grote assortiment, dus keuzes genoeg. De accessoires zijn verder ook heel leuk en origineel. Zo heb je USB-readers en geheugenkaartjes voor je mobiel. Zodat je telefoon tenminste niet vol raakt. De prijzen zijn verder goedkoop, waardoor je sneller neigt om meer accessoires te kopen. En ze reageren heel snel op je mailtjes, wat ik persoonlijk heel fijn vind.

Foto 30-07-15 16 20 51

Product
Het hoesje is lekker kleurrijk met zachte kleuren. Verder is het van goede kwaliteit en is het van stevige kunststof (hard case). Ik ben echt een kluns en laat vaak mijn smartphone vallen. Dus ik ben blij dat ie bescherming biedt aan mijn  iPhone 4S. Ik heb het hoesje ook paar keer expres laten vallen om te kijken wat ermee zou gebeuren. En het is nog steeds helemaal heel en niets mee gebeurd. Wat ik zo leuk aan het hoesje vind, is dat ie dun is. Ook dat ie een volledige functionaliteit biedt, dus dat ik gewoon volledig gebruik kan maken van mijn iPhone en toch nog bescherming biedt eraan.

Beoordeling
Al met al ben ik heel tevreden over mijn hoesje en over de service van MobileFun. Ik had eerder een hoesje van Chanel maar ik gebruik deze vaker, omdat ik het zo lekker in mijn hand overal mee kan nemen. Verder is het bedrijf snel en goed bereikbaar, wat ik persoonlijk fijn vind. Ook verkopen ze voor verschillende smartphones allerlei accessoires, wat dus heel handig is. Meestal moet je namelijk dit bij elkaar zoeken maar nu staat het gewoon op een website. Mijn hoesje kost €13,99 en is verkrijgbaar in de MobileFun webshop.

Wat vind jij van mijn hoesje?

Foto 30-07-15 16 24 21

Deze samenwerking is mede mogelijk gemaakt door MobileFun en Kaoutar schrijft. Om de lezers zo goed mogelijk op de hoogte te houden, worden de producten op een eerlijke en transparante manier beoordeeld.


		
Geef een reactie

