Blog

Blog Update: Zomerrooster

Lieve lezers & volgers,

Omdat het lekker zomer is, is het voor mij (helaas) niet mogelijk om fulltime te bloggen. Daarom zal het rooster als volgt eruit zien: ik zal op dinsdag, donderdag en zaterdag een artikel online zetten. De vier onderwerpen die je dan veel terug zal zien is: (Bizarre) Beauty, Fashion, Columns en Recepten. Met deze onderwerpen zal ik telkens wisselen als variatie. In september zal ik weer fulltime bloggen en mijn rooster zoals ik hiernaast heb staan aanhouden. Ik hoop op begrip en ik wens jou een hele mooie zomervakantie toe. Geniet ervan!

XOXO Kaoutar

6 thoughts on “Blog Update: Zomerrooster

Geef een reactie

