Column

Column: Dingen die je als single nooit wil horen

tumblr_mz9xszYHmo1tnzz2yo1_500

Single zijn bevalt mij hartstikke goed. En nee, ik ben niet zielig. Natuurlijk wil ik zo nu en dan een man met sterke armen om mij heen hebben. Maar medelijden met mij hebben? Nee, dat hoeft zeker niet. De volgende dingen hoef ik zeker als vrijgezel nooit, maar dan ook nooit te horen. Ben je benieuwd naar welke dingen? Lees dan snel verder.

De broer van mijn beste vriendin is vrijgezel. Zal ik je koppelen?
Nee dankuwel bespaar mij jouw koppelpraktijken. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Je moet ook niet gaan zoeken hoor. Als je pas stopt met zoeken, dan kom je hem pas tegen.
Oke, dan sluit ik mezelf wel op en zie wel wie op mij afkomt. Actie ondernemen helpt blijkbaar niet.

Wow ben je nog steeds vrijgezel? Maar je bent zo leuk!
Blijkbaar niet leuk genoeg om een partner te hebben.

Maar mis je dan niet een man in je leven waarmee je kan knuffelen?
Ehm, nee niet echt.

Misschien ben je te kieskeurig?
Oh geloof me, als je ziet watvoor types op mij afkomen, dan ben jij diegene die gillend wegrent.

 

Wat vind jij van single mensen?

 

4 thoughts on “Column: Dingen die je als single nooit wil horen

  1. Ik vind het heerlijk ik krijg altijd de vraag waarom heb jij geen vriend vind zij jou niet leuk. Al vind ik dat wel een standaard vraag, misschien heb ik er wel geen behoefte aan kan natuurlijk ook.

  2. Pingback: Column: Dingen die je nooit als single wil horen #2 | Just Kaoutar

Geef een reactie

