Blog/Win

Blog: Winaressen winactie – MAC Lipstick!

En hierbij een staande ovatie voor mijn lezeressen, want wat hebben een hoop lezeressen op mijn winactie gereageerd. Helaas zijn er maar twee lipsticks weg te geven. En dus maar twee winaressen. Het liefst gaf ik aan iedereen een MAC lipstick, maar zo rijk ben ik ook weer niet (eigenlijk arm), Benieuwd wie de MAC lipsticks heeft gewonnen? Lees snel verder!

En de winnaressen van de MAC lipstick zijn….

Trommelgeroffel and+the+winner+isSarah van Saarenzo & Roxanne van Peachlife! gif-happy-dance Van harte gefeliciteerd, Sarah en Roxanne! Mail je je adresgegevens naar xkaoutar@live.nl? Dan neem ik contact op met jou om jouw favoriete lipstick op te sturen! En Roxanne, we moeten even kijken hoe wij dat gaan doen met het versturen van jouw MAC lipstick!

Voor de rest: niet getreurd. Want ik zou het leuk vinden als jij hieronder verteld wat mijn volgende winactie wordt! Dan ga ik dat namelijk als volgende winactie doen. Xx Kaoutar

8 thoughts on “Blog: Winaressen winactie – MAC Lipstick!

  1. Gefeliciteerd meiden! 🙂 Bij mijn winactie die op dit moment bezig is geef ik een goodiebag weg met allerlei leuke spullen. (Ook een mac lipstick haha) misschien leuk om in je volgende winactie een goodiebag samen te stellen? 🙂

  2. Aaaaaaaaaah nogmaals bedankt lieve Kaoutar ❤ Ben er super blij mee 😀 En nu komt de moeilijkste taak: een kleur kiezen! Anders samen een keer shoppen om er een te kiezen? 🙂

Geef een reactie

