Blog

Column: My Secret

feels-weird-man_o_2160409Sommige mensen gaan ver met het vertellen van hun geheim. Bij mij gaat het iets verder; op mijn voorhoofd staat namelijk psychiater. De meest vreemde geheimen en verhalen vertellen mensen aan mij. Vreemde mensen op straat vertellen hun meest prive-verhalen aan mij. Maar eentje blijft mij voor altijd in mijn hoofd. Ben je benieuwd naar het geheim? Lees dan snel verder!

Die dag was het een normale dag. De zon schijnt, vogels tsjirpen en I’m minding my own business like always. Nou ga ik bij een bushalte zitten, gezien het feit ik naar een vriendin ga. Big mistake, want daar komen vaak de verhalenvertellers, geloof me. Uit het niets komt een man naast mij zitten.

Het is een man in de 50, grijs en onverzorgd uiterlijk. Dat laatste is bij mij vaak een probleem. Ik heb namelijk smetvrees en als iemand die zo uitziet naast me komt zitten, krijg ik de kriebels. Dan schuif ik ook automatisch weg. Goed, over naar de grey man (laat ik hem zo noemen).

Grey man kijkt mij een paar keer aan. Ik voel zijn ogen telkens. Snel pak ik mijn smartphone en doe alsof ik heeel erg bezig ben. Voor de mensen die denken dat geinteresseerd kijken naar je smartphone helpt; nee, totaal niet. Ik ben de expert daarin helaas. Want hij begint zijn hele levensverhaal te vertellen. Vanaf zijn jeugd tot over zijn huis. En daarna komt hij met de zin: ‘ik heb een geheim wat bijna niemand weet.’

Nou dan heb je sowieso mijn aandacht. 1. Een geheim is altijd leuk om te weten. En 2. ze zijn vaak best spectactulair. Dus zo heb je mijn aandacht. Goed weer terug naar Grey man; hij vertelt namelijk doodleuk dat hij een dungeon heeft. Dus ik kijk hem vragend? Ja, grey man heeft thuis een kelder, wat hij gebruikt voor zijn plezier. Hij houdt er namelijk van om vrouwen daar te plezieren. Je raadt het denk je al wat hij daarmee bedoeld. Hij is van het extreme a la 50 tints of grey.

Vervolgens gaat hij een stap verder. Grey man vraagt of ik iemand ken die hier ook een liefhebber van is. Of misschien ben ik wel een liefhebber van dat soort dingen. Geschrokken zeg ik snel nee en hij gaat door over al zijn materialen en apparaten wat hij in de aanbieding heeft. Tot in details. En nee de bus kwam maar niet -_-

Daarom hou ik niet van om op de bus te wachten. Oh en ik ga voor altijd met andere ogen naar mannen in de 50 kijken -_-

Wat vind jij van grey man secret? En vertellen mensen jou ook de meest gekke verhalen?

9 thoughts on “Column: My Secret

      • Precies. Dat soort dingen zouden me ook gebeuren. Op de een of andere manier ben ik uitverkoren om rare mensen tegen te komen. Daarnaast is het ook erg awkward. Dan denk ik je ook; ‘omg, straks denken mensen dat die man bij mij hoort!’ Hahahaha

  1. Hahaha leuk geheim. Ik denk dat de drempel om een wildvreemde een geheim vertellen kleiner is dan iemand die je kent. Misschien dat diegene het daarom aan jou had verteld?

  2. haha nee, dit kan niet! Wat naar. Je moet weglopen hoor voortaan, freak! Ik had laatst ook zo-iets raars in de kroeg (wellicht omdat de persoon in kwestie wat had gedronken), het is zelfs zo raar dat ik het hier maar niet ga neerzetten! Leuk geschreven Kaoutar!

Geef een reactie

