Wishlist

Wishlist: Butterfly Ring

Mariah Carey draagt al jaren mooie, diamanten vlinder ringen. Ze draagt ze vooral om een symbolische betekenis. Vlinder staat namelijk voor een nieuw begin of wedergeboorte. Een rups die in een mooie vlinder verandert. Ik ben zelf ook dol op vlinders en zoek al een tijdje naar een mooie vlinder ring.

Wat ik zo mooi vind aan vlinders, is dat het verschillende betekenissen heeft. Zoals eerder genoemd staat het voor een nieuw begin etc. Maar wist je dat vlinder ook staat voor geluk, vrijheid en liefde?

Voor mij staat een vlinder aan je vinger ook voor het feit dat je het leven niet serieus moet nemen. Het leven is al hard genoeg. En ook vreugde. Helaas is een leuke vlinder ring niet zo goed in Nederland te vinden. Mariah Carey heeft haar vlinder ring Van Cleef & Arpels. Alleen kan ik dat niet betalen, tenzij ik Mariah Carey zou heten. Dus mocht je weten waar ik een vlinder ring in Nederland kan kopen, laat het mij weten!

Wat vind jij van de vlinder ring?

2 thoughts on “Wishlist: Butterfly Ring

Geef een reactie

