Blog/Win

Reminder Winactie: Mac Lipstick

3d550c6394198f646802d632f565d210 Pssst… doe jij al mee aan mijn MAC winactie? Laatste kans om mee te doen, want op 8 juli maak ik de twee winnaressen bekend! In dit artikel staat meer informatie over de winactie en wat je precies moet doen. Maar ik ben de slechtste niet om dit opnieuw allemaal uit te leggen. Wat moet je doen? Heeeeel simpel; volg Kaoutar Schrijft via Bloglovin’. Laat een reactie onder dit artikel achter met jouw Bloglovin’ naam. En laat me weten welke kleur MAC lipstick jij wilt winnen. Je maakt dus kans op een Mac lipstick kleur naar eigen keuze! Kies dus jouw favoriete kleur of de kleur die jij altijd al wou! Lezers die mij eerder voor deze actie volgde maken trouwens ook kans op een MAC lipstick! Laat mij dan ook hieronder jouw Bloglovin’ naam weten en welke kleur 😀 De twee gelukkige winnaressen maak ik op 8 juli bekend.

12 thoughts on “Reminder Winactie: Mac Lipstick

  1. Super leuk. De lipstick zijn echt top. Ik doe mee voor chatterbox omdat ik die echt nog graag zou willen. Prachtige kleurtje. Mijn bloglovin naam is Cheyenne Jansen.

    Groetjes,

    Cheyenne

  2. Ik doe mee! Super leuke winactie! Ik heb altijd al de mac diva matte rouge lipstick willen hebben, maar ik kan hem nergens vinden. Hopen dat ik win! (Ik volg je al onder de naam Bloglover) Ik hou m’n vingers gekruist:) Liefs Aline x

Geef een reactie

