Blog

Blog Update: Over welke onderwerpen lees jij graag?

Dag lieve volger/lezer,

Graag wil ik jou vragen of je een vraag bij de reacties wilt beantwoorden. Ik blog namelijk al een tijdje, maar dan plaats ik vooral over onderwerpen wat ik leuk vind. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, want ik wil graag dat mijn lezers tevreden zijn over wat er geplaatst wordt. Daarom mijn vraag aan jou: over welke onderwerpen lees jij graag?

Het mag ook een totaal ander onderwerp zijn. Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk rekening hiermee te houden en aan te passen op jouw wensen. Schroom niet om iets totaal iets anders te noemen dan wat je altijd hier leest.

Ik ben benieuwd naar de reacties! Desnoods zet je maar een woord 😀

Bedankt!

XOXO Kaoutar

7 thoughts on “Blog Update: Over welke onderwerpen lees jij graag?

  1. Ik lees eigenlijk over vanalles graag, vind heel veel dingen wel leuk om te lezen. Beauty, recepten, fashionpost en al dat soort dingen. Die trekken me heel erg aan! 🙂

  2. Ten eerste wil ik opmerken dat het wél de bedoeling is dat je schrijft over wat jíj leuk vind. Pas wanneer je er zoveel mee verdiend dat je kan zeggen dat het je werk is dan is pas de wens van je lezers het belangrijkst.
    Persoonlijk interesseren beauty en fashion mij niet zo, maar dat krijg je er bij wanneer je een beauty en fashion blog volgt. 😉

    • Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik wil ook aan mijn lezers/volgers denken en aan hun wensen voldoen. Bloggen doe je namelijk niet alleen voor jezelf maar ook voor de mensen die je blog bezoeken. Wat echt heel mooi zou zijn, is als het een mengelmoes wordt van artikels waar jij graag over schrijft en artikels die je volgers graag lezen. Haha en dat snap ik, je bent een man. Hoewel je vaak op mijn artikels wel reageert, dus toch vind je beauty en fashion op een of ander manier wel interessant 😀

      • De meeste reacties zet ik volgens mij bij de blogjes die over jezelf gaan of over over bizarre beauty (ugliness). Bij de beauty en fashion artikelen kijk ik meestal alleen de foto’s. Ik geef die blogjes meestal wel een like. Waarom? Misschien uit beleefdheid, misschien om je motiveren om er mee door te gaan ook al vind ik het zelf niet zo interessant.
        Daarom zeg ik ook dat je moet schrijven wat je zelf leuk vind. De volgers volgen je al omdat ze je blogjes leuk of interessant vinden. En wanneer je bijvoorbeeld minder over je zelf gaat schrijven omdat er volgers zijn die meer beauty en fashion willen zien dan raak je juist de volgers kwijt die meer in jou geïnteresseerd zijn.

  3. Wat lief dat je aan je lezers vraagt wat zij graag willen lezen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het liefste lees over onderwerpen die de blogger zelf erg leuk vindt; je bent dan toch het meest enthousiast en dat is aanstekelijk. Ik denk ook niet dat ik de enige ben die er zo over denkt, dus ik zou zeggen: volg je gevoel en schrijf lekker over waar jij op dat moment over wilt schrijven 🙂

  4. Zelf vind ik het erg leuk om te lezen over inner beauty en iets wat de blogger zelf echt leuk vind om over te schrijven dat maakt het toch wel meer aantrekkelijk om te lezen! Ga zeker zo door!

Geef een reactie

