Bizarre Beauty

Bizarre Beauty: De vloek van te mooi zijn


Dana-Adiva2

Het is niet makkelijk om mooi te zijn, althans dat zegt de 21-jarige Dana Adiva. Ze noemt haar schoonheid zowel een vloek als een zegen. Mannen behandelen haar als een prinses, maar vrouwen zijn jaloers op haar looks. En mannen blijven haar maar aanstaren en lastigvallen. Ben je benieuwd naar haar verhaal? Lees dan snel verder!

Dana, een worstelaarster wannabe uit Illinois, was onlangs te zien op MTV’s True Life waar ze klaagt over het feit dat ze te mooi is. De jonge blondine beweert dat mensen telkens tegen haar zeggen dat ze mooi is.”Ik heb zo veel aandacht van alle jongens,” zei Adiva. “De meiden zijn erg jaloers op me.”
Het is zelfs zo erg dat ze uiteindelijk besloot om te stoppen met school. Ze kreeg namelijk haatmails van jaloerse meiden.

article-2335703-1A246CC2000005DC-148_634x423

Ook beweert ze dat ze door haar uiterlijk maar niet haar ware liefde vindt. “Ik hoop op een dag de liefde vinden, maar mijn uiterlijk zit in de weg,” zegt Dana. “Als ik een bar binnenloop, dan ben ik gewend dat elk man naar mij gaat staren.” De mannen die haar eigenlijk interessant lijken, die nemen haar weer nooit serieus. Ze zien haar vaak als een dom blondje.

Maar de worstelaarster geeft toe dat er ook voordelen aan haar looks zitten. “Ik krijg wat ik wil en ik word behandeld als een prinses. Ik hoef niet slim te zijn, want ik heb mijn looks.” Alleen vindt ze de starende mannen nog steeds vervelend. Het is volgens haar de meest irritant ooit. De mannen blijven naar haar staren ‘’no matter what.’’ Dus probeerde zichzelf wat onaantrekkelijker te maken.

Dana-Adiva

Zo probeerde ze haar haren bruin te verven. Het dragen van een bril en zelfs om wat kilo’s aan te komen. Toch lukt niets en kunnen mannen niet hun ogen van haar afhouden. Uiteindelijk besloot ze om haar vloek te omhelzen. Adiva maakt zichzelf zelfs nog aantrekkelijk door borstimplantaten in te zetten.

Wat vind jij van Dana? En wat vind jij ervan dat ze haar uiterlijk een vloek vindt?

6 thoughts on “Bizarre Beauty: De vloek van te mooi zijn

  1. Ik ben wel heel benieuwd wat jij nu van haar vindt! Ik vind het zelf een beetje arrogant overkomen dat ze hier zo voor uitkomt en de aandacht zo opzoekt. Ik denk dat ze juist wel dankbaar mag zijn dat ze er niet lelijk uitziet, maar ik zou als ik haar was mij meer druk maken om het feit dat ze niet heel intelligent overkomt. Ik hoop voor haar dat dat een act is. Daarnaast vind ik haar ook niet extreem mooi ofzo, maar dat is een kwestie van smaak.

  2. Ik vind haar heel arrogant overkomen daarnaast vind ik haar niet eens bloed mooi op de eerste foto wel maar op de rest niet zo en als je al zo “perfect” bent waarom neem je dan implantaten?

  3. Ik vind haar ook een beetje arrogant. Van de andere kant kan ik het me wel voorstellen dat het lastig is als iedereen je op je uiterlijk beoordeeld en dan pas op je innerlijk. Ze lijkt me niet erg slim dus in haar geval lijkt het me juist een zege.

Geef een reactie

