Column/Love

My Single Life #9: I haven’t met mr. Right but…

56927d7de73e50a86523faf5271e5121

Mijn datingsverhalen of kennismakingsverhalen zijn altijd leesvoer voor mijn vriendinnen. Ze smullen van de verhalen van de mannen. Alleen nu ik erover nadenk, besef ik dat ik vijf totaal verschillende mannen telkens aantrek. Waar ik ook ben, het is maar telkens raak. Helaas zit mr. Right er niet tussen. Ik zal ze op een rijtje zetten.

Mr Daddy. Een jongeman met wie je leuk praat. Je denkt dit is hem! Alleen na een tijdje komt ie doodleuk vertellen dat hij een kindje heeft. Was ie even vergeten om te vermelden (is serieus een aantal keer gebeurd). Of de vraag wat ik zou vinden als hij een kindje heeft? En of ik het zou zitten om die mee op te voeden. Ik zie er namelijk zo zorgzaam uit. Next..

Mr Ex-lover. Jaja, de ‘mijn ex was vreemdgegaan en jij lijkt mij een betrouwbaar iemand’ verhaal komt mijn strot uit. Ondertussen is hij meer over zijn ex aan het praten dan belangstelling voor mij tonen. Dude ik ben niet jouw psychiater. Neem je ex anders terug of verwerk je breuk. Ik ben geen rebound chick.

Mr Badboy. Rookt, drinkt, gaat naar shishalounges waar lugubere types naar toe gaan. Kleedt zich stoer en kijkt boos. Haat de politie en het Nederlands systeem. Hij loopt de gevangenis in en uit. Maar ondertussen zoekt hij een lieve vrouw die hem kan temmen. En het liefst een trainingspak draagt voor hem. Snap jij het of ik het.

havent_met_mr_right-268831

Mr Asshole. Aka de man met een I don’t care mentaliteit. Appt nooit uit zichzelf, jij doet het kruisverhoor en hij antwoordt alleen maar. Verteld nooit over hoe hij zich voelt. En als hij wat zegt dan commandeert hij meer dan dat hij iets zegt. Gaat met vage gasten om waardoor hij nooit ook zal veranderen. Zet je op ignoremodus wanneer het hem uitkomt. Need I say more?

Mr Player. Is een gladde type, heeft een leuk uiterlijk. Doet alles eraan om jouw nummer te krijgen. Trekt alles uit de kast, komt met de meest mooie versierpraatjes. Ondertussen val jij voor zijn praatjes. Maar dan kom je erachter dat hij ook met andere chicks praat. Of laat ik het zo zeggen; andere dames date. Kortom: flirt met alle vrouwen. Zulke mannen noem ik eigenlijk nog jongens. Die hun broek achteraan lopen. Next man please..

En het wordt alleen maar erger. Zo stel ik je de volgende keer voor aan Mr. Cheap. Mijn worst traumatische date ever! Ik krijg nog steeds de rillingen van.

Mr Right Mrs Always Right Signs at a Wedding in Atlanta

Welke mister heb jij ontmoet?

7 thoughts on “My Single Life #9: I haven’t met mr. Right but…

  1. hahaha leuk om te lezen, maar minder leuk voor jou natuurlijk. ik ben benieuwd naar je mr cheap verhaal. ik heb ook een mr cheap verhaal maar durf het niet op mijn blog te plaatsen, dadelijk leest die het nog haha. en dat was écht erg.

  2. Ik ken ze allemaal en ik kom ze ook nooit tegen ik trek altijd van die mannen aan die het gewoon niet zijn maar in het begin wel leuk lijken. Heb ik weer?? voor die ex lover waarmee je contact blijft houden

  3. Pingback: Column: Deze mannen zijn de undateables | Just Kaoutar

  4. Pingback: Column: 10 dingen die iedere single herkent | Just Kaoutar

Geef een reactie

