Fashion

How to Style: Fedora Hoed

Hoedjes, me love them! En sinds het festivalseizoen steeds dichterbij komt, wil ik mijn favoriete inspiratie hoed showen: de populaire Fedora hoed! In totaal heb ik drie verschillende fedora hoedjes. Stuk voor stuk heb ik ze in een moment van opwelling gekocht. Nou zocht ik wat inspiratie op om dit tijdens de zwoele festivaldagen te rocken. En die wil ik graag aan jou laten zien! Lees je mee?

6wmspx-l-610x610-jumpsuit-black+shoes-black+hat-fedora-belt-black+belt-box+bag-bag-black+bag-box-black+playsuit-black+platforms-straw-actor-chic-hollywood-cool-printed+fedora

Voor een elegant en chique look doet de kleur zwart, bordeaux rood of donkerblauw hoed het altijd goed. Wat dan ook leuk staat, is als je je outfit matched met je hoed. Zo staat de bovenstaande outfit haar leuk maar geeft de hoed toch wel dat beetje extra uitstraling. Bij zowel jump- als playsuits staat dit ontzettend leuk trouwens!

PicMonkey Collage 2

Bij een zomers look zoals een maxi dress of witte outfit staat de fedora hoed tevens heel mooi. Lekker vrouwelijk, lekker zomers, classy en fris. De kleuren hoed maakt op zich niets uit. Zolang het leuk staat bij je outft. Zie je ook dat de fedora hoed dat beetje extra geeft? 😀

PicMonkey Collage 3

Wil je een basic look? Dan is een simpel t-shirt genoeg. De hoed maakt jouw outfit wat specialer. Voor een stoere look, is een zwarte fedora hoed leuk. Combineer dit met een leren bikersjacket en je bent een echte rockchick 😀

Kortom: inspiratie genoeg dus om fedora hoedjes te combineren en met verschillende looks uit te proberen. Mijn favoriete look is toch wel de zomerse look 😀 Lekker in een mooie maxi dress, de fedora hoed rocken. Ik weet in ieder geval wat ik ga dragen voor het aankomend festivalseizoen 😀

Heb jij een (fedora) hoed in je collectie? En met welke outfit combineer jij het?

6 thoughts on “How to Style: Fedora Hoed

  1. heel mooie inspiratie. een hoed kan een outfit echt helemaal afmaken. ik moet eigenlijk zeggen dat ik in nederland bijna nooit hoedjes draag, maar op vakantie wel bijna elke dag (eigenlijk vooral om mijn hoofd en haar te beschermen tegen de zon)

  2. Hoedjes zijn een aanvulling op je outfit zo kan je weer leuk voor de dag komen , en ieder keer weer leuk voor de dag komen.

  3. Pingback: How to Style: Maxi Skirt | Just Kaoutar

Geef een reactie

