Column

Vacature: Gezocht een leuke man

Heb jij gevoel voor humor, ben jij lief, heb je een vriendelijke uitstraling, ben je ambitieus en kan je leuke verhalen vertellen? Dan heb ik een uitdaging voor je! Ik ben op zoek naar een leuke man die van lachen houdt, af en toe een knuffel geeft en daarnaast nog ook in het weekend beschikbaar is voor samen leuke dingen doen.

Functieomschrijving
Je bent er voor me, zowel off- als online, bent lief en warm en geeft liefde. Daarnaast is een knuffel op zijn tijd gewenst. Verder ben je netjes, zie je zorgzaam uit en heb je respect voor vrouwen.

Functie eisen

  • Zorgzaamheid is een pre
  • Donkerharig
  • Heeft ambities
  • Heeft ervaring met verlegen dames
  • Is een echte familiemens

Profiel
Denk jij dat jij bovenstaand profiel hebt, stuur jou motivatiebrief samen met een foto naar xkaoutar@live.nl

Wat te bieden
Samen leuke dingen doen, leuke verhalen, zorgzaamheid, zowel off- als online beschikbaar, liefde en lekker kunnen koken.

Sollicitatieprocedure
Reageren kan via 
xkaoutar@live.nl. Binnen twee werkweken ontvangt u misschien een bericht.

(column met een knipoog)

6 thoughts on “Vacature: Gezocht een leuke man

  1. Geniaal geschreven! Mijn functie eisen zou een te lang lijstje zijn ben ik bang en geen wonder dat ik dan ook nog single ben :’) Ernstig dit. Zou geweldig zijn als iemand hierop zou reageren ! 😀

Geef een reactie

