Blog/Win

Blog: Winnares De Blogbijbel + Nieuwe winactie – MAC Lipstick!

Een paar weken geleden plaatste ik een winactie waarbij je het blogboek der boeken kon winnen: De Blogbijbel. Ik kreeg zowel via mijn mail als bij de reacties waardevolle feedback. Bedankt daarvoor allemaal! Helaas kan er maar één de winnares zijn. Wie dat is, maak ik in dit artikel bekend. Plus ik onthul een nieuwe winactie! Ben jij hier benieuwd naar? Lees dan snel verder! 61kTM7zdqoL._SL500_ En de winnares van de Blogbijbel is… Laura van Dagelijkse Hap! gif-happy-dance Van harte gefeliciteerd, Laura! Mail je je adresgegevens naar xkaoutar@live.nl? Dan neem ik contact op met jou om je het boek op te sturen! Voor de rest: niet getreurd. Ik heb namelijk al een ander winactie klaarstaan! 3d550c6394198f646802d632f565d210 Al een tijdje leek het mij leuk om nog een winactie te plaatsen. Maar nu even iets anders dan een boek verloten. Nou ben ik gaan rondvragen wat vrouwen nou willen winnen. En zo kwam een vriendin van mij op het een leuke winactie! (Sarah bedankt!).  Ik verloot namelijk… twee MAC lipsticks (kleur naar eigen keuze) onder mijn lezers/volgers! Dus dubbel de kans dat jij met een MAC lipstick naar huis gaat! Wil jij er een winnen? Het is heel simpel. Wat moet je doen: large Volg Kaoutar Schrijft via Bloglovin’. Laat een reactie onder dit artikel achter met jouw Bloglovin’ naam. En laat me weten welke kleur MAC lipstick jij wilt winnen. Lezers die mij eerder voor deze actie volgde maken ook kans op een MAC lipstick! Laat mij dan ook hieronder jouw Bloglovin’ naam weten en welke kleur 😀 De twee gelukkige winnaressen maak ik op 8 juli bekend! Let the games begin!

26 thoughts on “Blog: Winnares De Blogbijbel + Nieuwe winactie – MAC Lipstick!

  1. Wat gaaf! Erg moeilijk om te kiezen hoor. Ik vind de Sushi Kiss lekker zomers! Die zou ik dan kiezen! 🙂 Wat leuk dat Laura de blogbijbel gewonnen heeft. Ik was van plan om deze binnenkort aan te schaffen! 🙂

  2. Ik doe heel graag mee aan de win actie van de mac lipstick, ik weet niet welke ik wil winnen maar als ik win ga ik er eentje uitzoeken. Volg ej onder de naam Alexa (Op ’t Land) (daar zijn er vast niet veel van)

  3. Goede tip van Sarah! Ik doe graag mee en zou voor brave of Captive gaan. Of velvet teddy. Aargh ze zijn allemaal zo mooi! Ik volgde je al op bloglovin sabrina.
    Laura trouwens gefeliciteerd!

  4. Ooeeeeeee mag ik ook meedoen, ondanks dat ik de winactie heb bedacht? Haha. Ik zou in ieder geval kiezen voor… uhm… Speak Louder of Impassioned. Of een andere mooie knalroze kleur! Of Russion Red. Die is ook zo mooi. Aaaaaaah moeilijk kiezen! oo mijn bloglovin is Saarenzo.

  5. Aaaah leuk hoor, ik doe graag mee! Ik wil al heel lang Please me, ben daar zo benieuwd naar 😮 ik volg je op BL met fay7 🙂

  6. Superleuke actie! Ik doe heel graag mee en wel voor de lipstick ‘Peach Blossom’ 🙂 ik ben te vinden op bloglovin’ onder: xnthl
    Keep up the good work! x

  7. Ik wil mee doen! 😀 Ik zou graag een van de Viva Glam kleuren willen. Het liefst de Viva Glam VI, die vind ik prachtig! 🙂

  8. EEN MAC WINACTIEEEEEEE !!!! ik.doe.mee !
    Ik blog voor Sincerely, me. (Lauraerts.blogspot.com)

    Oeps bijna vergeten, ik droom van de kleur Sin in mijn collectie te vervoegen.

    Heel veel liefs
    Laura

  9. Ik doe heel graag mee met deze toffe winactie.
    Craving en Flamingo staan hoog op mijn lijstje.
    Ik volg je op de naam esmeelovesbeauty op bloglovin
    Succes iedereen

  10. Wauw!! Wat super leuk dat je twee MAC lipsticks verloot! Het lijkt me helemaal geweldig om er een te mogen winnen!

    Ik ben sinds kort ook besmet met het MAC-virus haha.. Wauw wat is die makeup mooi. Deze prachtige lipsticks staan boven aan mijn wishlist: pink plaid en ravishing

    Mijn naam is Lieke Biemans!

    Fingers crossed en wie weet mag ik de gelukkige zijn! Zou zo gaaf zijn!!

    Liefs, Lieke

  11. Pingback: Reminder Winactie: Mac Lipstick | Just Kaoutar

  12. Bedankt voor je reminder 😉 Ik doe natuurlijk graag mee en volg je al een tijd via Bloglovin (Ceetje) Ik ben een half uur naar swatches aan het kijken geweest, maar mocht ik winnen zou ik graag de chatterbox willen. Fijn weekend en liefs Céline

  13. Heel erg leuke winactie ! Ik doe graag mee 🙂 Mijn naam op bloglovin is ‘mellamosofie’. Ik zou supergraag ‘Diva’ eens testen ! Ik vind het zo’n ongelooflijk mooie en stijlvolle kleur, dus ben heeel benieuwd of ik er mee sta ! 🙂

  14. Kaoutar, toevallig kom ik op je blog terecht! wat enorm leuk! Ik heb net een paar van je artikeltjes gelezen! Ik doe graag mee met je winactie! De kleur die ik zou willen winnen zou dieprood mogen zijn. Ik ben alleen niet zo goed in de namen van M.A.C. Hopelijk kan ik nog meedoen! Liefs, Robin

  15. Ik doe graag mee! Mijn naam op Bloglovin is Nadia Segers & ik volg je. Er zijn zoveel leuke kleuren in de lipsticks, maar mijn favoriet is toch ‘Snob’. Ben er zeker van dat het me mooi staat & ook een ideaal afstudeercadeautje! Liefs Nadia xx

  16. Leuke winactie! Ik doe ook graag mee. En dan wil ik het graag mijn moeder kado omdat zij een zware tijd achter de rug heeft. Ik heb je via Bloglovin gevolgd 😀

  17. Super leuk. De lipstick zijn echt top. Ik doe mee voor chatterbox omdat ik die echt nog graag zou willen. Prachtige kleurtje. Mijn bloglovin naam is Cheyenne Jansen.

    Groetjes,

    Cheyenne

  18. Super leuke winactie! Ik heb altijd al de mac diva matte rouge lipstick willen hebben, maar ik kan hem nergens vinden. Hopen dat ik win! (Ik volg je al onder de naam Bloglover) Ik hou m’n vingers gekruist:) Liefs Aline x

Geef een reactie

