Blog

Blog: Liebster Award #2

Liebster_award

Voor de tweede keer ben ik genomineerd voor het Liebster Award! Blogster Het Sushimeisje was zo lief om mij daarvoor te nomineren! Heeeel lief natuurlijk en ik zou het leuk vinden als je ook een kijkje neemt bij haar blog! Ben je benieuwd naar de Liebster Award? Lees dan snel verder!

Oke hierbij de regels van de Liebster Award zijn het volgende:

– Link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft;
– Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft;
– Nomineer andere bloggers en link deze;
– Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie;
– Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden;

liebster (1)

Het Sushimeisje heeft voor mij de volgende vragen bedacht waardoor jullie mij iets beter zullen leren kennen.

1. Wat doe je buiten bloggen in het dagelijkse leven?
Nou ik ben afgestudeerd (HBO Communicatie) en momenteel ben ik fulltime bezig met bloggen. Verder veel afspreken met vriendinnen, thuis allemaal klusjes doen. En meehelpen bij mijn oude stage waar ik soms opdrachtjes krijg.

2. Wat is een aparte karaktereigenschap of gewoonte van je?
Poeh, ik denk (of wat ik eigenlijk vaak hoor van mensen), is dat ik te aardig/behulpzaam ben. Ook heb ik het talent om mensen snel te blokkeren op Whatsapp. Geen idee waarom ik dit erbij vertel heeft niets met mijn karaktereigenschap te maken haha :p

3. Vertel iets over jezelf wat weinig mensen weten.
Dat ik eigenlijk heeeel onzeker ben en een perfectionist tegelijkertijd. Oh en dat ik stiekem smetvrees heb! Tevens ben ik best gek en verlegen tegelijkertijd. Gek bij de mensen die ik echt goed ken. En verlegen bij de mensen die ik niet zo goed ken. Als laatst; ik ben een huismus. Liefst zit ik thuis!

beautiful_house-1569531

4. Ik ga op reis en ik neem mee…..En wat neem je mee naar een onbewoond eiland?
Mijn Iphone, handgel en mijn garderobe 😀

5. Beschrijf jouw ideale cocktail/mocktail.
Oei dat is een moeilijke want ik drink geen alcohol! Maar dan een alcohol vrije cocktail met het liefst een fruitsmaak.

6. Wat voor beroep zou je ooit willen uitvoeren? Ongeacht de haalbaarheid hiervan 😉
Graag wil ik astronaut worden (nee geintje, dit is een grap/verwijzing naar een aankomende single life verhaal). Nee, ik wil graag fulltime blogster worden. Lijkt mij heerlijk om thuis lekker achter je laptop te werken. En dan naar leuke events gaan. Leuke bloggers ontmoeten. Langzaamaan de richting op naar een succesvolle blogster. En zo te gaan reizen voor mijn werk om verschillende events in de wereld te bezoeken. Hoe cool is dat!

Als dat niet lukt, wil ik graag bij een moderedactie werken voor een fashiontijdschrift. Fashion blijft toch mijn ding 😀 En dan allemaal modesteden bezoeken; Parijs, Milaan *zwijmel zwijmel*

blog-image-bloggerevent

7. Beschrijf jouw droomdate (geen persoon, wel een gebeurtenis…)
Oh nou ik heb genoeg dates from hell meegemaakt, dus mijn droomdate kan ik goed beschrijven. Lekker naar de bioscoop om de spits af te bijten. Vervolgens ergens uit eten en gezellig met elkaar praten. Kijken of het klikt.

8. Waar schaam jij je voor?
Hmz moeilijke vraag. Geeen idee :/

9. Wat is je favoriete eten?
Pizzaaaa, pizza en nog eens pizza 😀 Alleen niet van die diepvries pizza, wat vaak naar karton smaakt.

pizz

10. Welke blogtips wil je met ons delen?
Daar heb ik genoeg ervan; ik heb namelijk veel artikels online daarover staan. Zoals: hoe word je een succesvolle blogger (hier!). Hoe maak jij je blog zo uniek mogelijk (klik!). En hoe krijg je meer volgers (voila!).

11. Wat zou je ooit nog in je leven willen doen?
Haha ik ben mijn bucketlijst aan het opstellen en die ziet er grappig uit. Hoog op mijn lijst staat surfen. Ik wil surfen leren en een surfer girl worden 😀 Daarna wil ik stierenrennen (heb ik ooit afgesproken met mijn broer dat we het gaan doen!) En verder wil ik naar Bora Bora gaan! Een prachtige Bounty eiland. Heerlijk daar tot rust komen.

Hilton-Bora-Bora

Nou bedankt allemaal voor het lezen! Hopelijk vond je het leuk en heb je mij hierdoor leren kennen.

Nu is het mijn tijd om bloggers te nomineren! Ik nomineer in ieder geval Sarah van Saarenzo, Kim van Come-Moda en Roxanne van Peachlife! Lieve genomineerden, willen jullie onderstaande vragen invullen? Het is een mix van Sushimeisje- en zelfverzonnen vragen

Komt ie dan he!

1. Wat doe je buiten bloggen in het dagelijkse leven?

2. Wat is een aparte karaktereigenschap of gewoonte van je?

3. Vertel iets over jezelf wat weinig mensen weten.

4. Vertel over jouw meest awkward moment ever.

5. Hoe zouden jouw vrienden jou beschrijven?

6. Wat voor beroep zou je ooit willen uitvoeren? Ongeacht de haalbaarheid hiervan 😉

7. Beschrijf jouw droomdate (geen persoon, wel een gebeurtenis…)

8. Wat is jouw grootste droom?

9. Wat is je favoriete eten?

10. Welke blogtips wil je met ons delen?

11. Wie is jouw celebrity crush?

Nou dit was het echt! Ben jij ooit genomineerd voor een Liebster Award?

7 thoughts on “Blog: Liebster Award #2

  1. Ja ik ben ook nieuwsgierig naar die dates! Ik heb er zelf ooit een gehad waarbij die jongen 50 euro had uitgegeven aan het eten en de rekening niet wou delen. En ik vond het zo’n rare snuiter! Hij maakte steeds van die rare opmerkingen en toen ik wegging zei hij nog: ”Als je wil dan mag je het sportabonnement van mijn ex gebruiken.”

    Maar goed, ik had wel lekker gegeten 😉

      • Thanks! Ik ga dit weekend weer even wat blogs lezen dus zal even kijken!
        Ja,die gozer was wel een beetje apart..had mij diezelfde avond nog gesmst wanneer ik het abonnement kwam ophalen!

Geef een reactie

