Column/Love

My single Life #8: De Enge Clown

qy2i5p

Vandaag neem ik jou mee naar mijn meest weird verhaal ever. Mijn vriendinnen hebben hierom dubbel gelegen. Het is ook mijn meest awkward verhaal vind ik zelf. Maar goed, terug naar het verhaal. Het heeft te maken met stalking en een… clown. En dan heeft het woord daten ook mee te maken. Klinkt eng he? Nou dat was het ook! Toppunt van mijn single life carrière :p Ben je benieuwd wat er precies is gebeurd? Lees dan snel verder!

Dit is een waargebeurd verhaal. Niets verzonnen (sowieso is hier niets verzonnen). Dus als je denkt; dit is onmogelijk. Ik heb screenshots en vriendinnen die mijn verhaal kunnen bevestigen. Goed… Ik begin bij het begin…

Het begint met Facebook. Daar voegt iemand mij zomaar toe. Hmz even kijken wie het is, want het gebeurd mij vaker. Nou ik schrik mij een hoedje; het is een clown die mij wilt toevoegen; Paco Clown. Oke, ik moet iets toegeven. Als er iets waar ik een hekel heb, dan zijn het clowns. Echt alles wat te maken heeft met clowns, moet uit mijn buurt blijven. Clowns zijn naar mijn mening eng, raar en niet leuk. Ja, je leest het misschien al; ik heb een clownfobie.

Goed nu weet je waarvoor ik heel erg bang ben haha 🙂 Terug! Ik bekijk zijn pagina goed en scroll beetje doorheen. En ik zie staan dat hij in Dubai woont. Leuk! Het was de tijd trouwens dat ik op vakantie zou gaan naar Dubai. Nou dit overtuigt mij om zijn vriendschapsverzoek te accepteren. Big mistake…

Paco begint namelijk meteen een gesprek. We praten over koetjes en kalfjes. Vervolgens komen we op het onderwerp Dubai. Paco vertelt dat hij in Dubai werkt bij de circus als clown. Nou leuk allemaal en voordat ik kan vertellen dat ik over een maand naar Dubai gaat, is hij mij voor. Hij begint erover dat hij mij over een maand wel in Dubai ziet… Nou had ik toen geen idee hoe hij dat wist. Maar later blijkt dus dat hij mij langer in de gaten hield #creepy.

meme81

Dus dat geeft mij om te beginnen een angstig gevoel. Hoe weet hij dit allemaal? Clown weirdo vertelt doodleuk dat hij met mij over een maand, dus wanneer ik in Dubai ben, wil daten. Ik bedank hem hiervoor. Ben niet van de clowns, again they scare the s**t out of me. Meneer negeert het doodleuk en gaat verder over hoe graag hij naar de sterren met mij wilt kijken op een dak. Excuse me? Ik heb hoogtevrees dus dat gaat sowieso niet door mister.

Weer geef ik aan dat ik liever niet wil daten. Sowieso is het een familievakantie dus ik wil dan ook niet met een man dan daten, tenzij hij heel leuk is. En nog belangrijker; geen clown. Maar nu komt het; Paco gaat tekeer. Hij zal mij geen moment rust geven. Paco begint te dreigen dat hij mij voor de rest van mijn leven mij in de gaten gaat houden. Dat deed hij namelijk al eerder! Google is my best friend, stuurt hij mij nog bespottelijk.

Wow.. dit begint heel creepy te worden. Weirdo gaat nog verder door te zeggen dat zijn clownkostuum kinderen al bang maakt, dus dat kan hij bij mij ook doen. Vooral als hij zijn clownsmake-up op heeft. Hij dreigt met het sturen van foto’s. Ook dat hij mij blijft stalken totdat ik akkoord ga met een date. Hoe meer ik hem zie typen, hoe angstiger het mij wordt. Ken je die scene van IT dat een clown uit een rioolding een jongen creepy naar beneden probeert te lokken? Nou zo voelde ik mij precies. Echt zo een onbehagelijk gevoel trekt mij nu tot de dag van vandaag bij dit verhaal.

Uiteindelijk heb ik Paco Clown geblokkeerd en verwijderd van Facebook. Mijn achternaam op Facebook afgekort voor het geval hij mij op een andere manier wilt zoeken. En mijzelf op Google nauwelijks vindbaar gemaakt. Clownfobie blijf ik de rest van mijn leven wel houden.

Wat vind jij van clowns? En wat vind jij van dit verhaal?

krillin-logic

10 thoughts on “My single Life #8: De Enge Clown

  1. Ohmyfckinggod XD dat is zo mega creepy!! Doodeng! Gelukkig ben je ervan af, ik kan me niet voorstellen hoe ik me gevoeld zou hebben :’) Ken je ook die filmpjes van die killer clowns die zogenaamd ‘pranks’ uitvoeren maar wat gewoon zo ver gaat dat het te eng is en niet grappig meer ?

    • Ja het was inderdaad mega creepy! Jaaa die Killer Clowns! Ik vind dat ook totaaal niet grappig! Ik weet ook zeker dat ze iemand een echte hartaanval daardoor gaan bezorgen! 😦

Geef een reactie

