Column

Column: Afknappers bij een date

nrm_1419519165-16-afknappers-op-de-eerste-date

My Single Life columns zijn goede leesvoer, merk ik aan de statistieken. Daarom kom ik hierop weer terug. Dit keer behandel ik afknappers bij een eerste date. Waarmee jaagt een man mij weg? Hieronder behandel ik vijf afknappers. Ben je benieuwd wat mijn vijf afknappers zijn? Lees snel verder!

Onverzorgd uitzien
Als je bij mij aankomt met een ‘ik-ben-net-uit-bed-gerold’- look. Afknapper nummer 1! Het geeft mij een onrespectvol gevoel. Je hebt niet eens je best gedaan om er leuk uit te zien. Je haren zijn niet gekamd en je kleding zitten vol met vlekken. Ook als de nagels vol viezigheid zit, nee echt ik kan daar zo op afknappen. Hell no! Next!

Gierig zijn
Jaja, ik denk dat veel hier weten wat ik hiermee bedoel. Niets willen betalen bij een date. Als in; ik betaal niets, het etentje niet, bioscoop niet en al ons bowlingsuitje ook niet. Douchebag! Been there, done that. Je hoeft trouwens echt niet te verwachten dat ik niets betaal. We splitsen wel de rekening. Maar als je mij alles laat betalen, dan ben je kansloos.

Alleen over zichzelf praten
Een persoon die de hele tijd alleen maar over zichzelf praat *gaap.* Opscheppen over hoe geweldig hij zichzelf vindt en wat zijn mijlpalen zijn. Dude, allemaal leuk en aardig maar je mag ook vragen wat ik in het dagelijks leven doe. Het is geen one-man-army-show.

Meer verzorgd dan mij uitzien
Ja ik weet het! Ik ben best kritisch maar wat ik hiermee bedoel is een man die langer voor de spiegel staat dan ik doe. Ga niet tijdens ons date jezelf de hele tijd bekijken. Zit mijn haar wel goed? En don’t you dare om wat make-up op te hebben. Geen mascara of blush, my friend. En blijf van de Labello af! Gewoon niet meer producten dan mij gebruiken (lees: geen make-up). Een lekker parfum is genoeg.

Ongeïnteresseerd overkomen
Oke ik kan veel ratelen als ik wil. Maar ga dan niet naar ergens anders kijken. Vooral niet naar je smartphone. Ik snap dat je verslaafd bent aan je telefoon. Zijn we allemaal wel! En dat je stiekem je vrienden wilt updaten over je date. Alleen ga er niet telkens naar staren. Dan kom je bij mij ongeïnteresseerd over. Ik zit hier ja! So look at me!

De volgende keer behandel ik mijn overige 5 afknappers bij een date.

Wat is jouw grootste afknapper bij een date?

o-BAD-DATE-facebook

2 thoughts on “Column: Afknappers bij een date

Geef een reactie

