Column

Column: Kleine meiden problemen

images

‘Wat ben jij klein zeg!’ Hoor ik weleens. Nou ik ben ook best klein, ongeveer 1.60 meter. Goede lengte voor mij hoor, en zal daarover nooit klagen. Maar toch loop ik wel tegen verschillende belemmeringen. Welke dat allemaal zijn? 15 kleine meiden problemen speciaal voor jou op een rij.

1. Naast een lange vriendin lopen en naast haar op een smurf lijken.

2. Kindermaten passen jou.

3. De keuken is een strijd, gezien alles te hoog staat.

1384349998243461

4. Springen om bij iets bij te kunnen.

5. Bij concerten irriteren aan die lange dude voor je #moveover

6. Altijd in de supermarkt iemand vragen of ie het product van het bovenste schap kan pakken.

Rottenecards_2472245_tw2h3tvy6j

7. Voeten raken de grond niet wanneer je zit.

8. Mensen die jou schattig vinden omdat je zo klein bent.

9. Vriendinnen of familie die naar beneden zakken om samen met jou een foto te maken.

short-problems-10
10. Je staat bekend als dat ene kleine vriendin.

11. Broeken zijn altijd te lang voor je, waardoor je het moet laten inkorten.

12. Of wat dacht je van een extra gaatje maken in je riem.

13. Zo snel mogelijk lopen gezien je vriendin met een stap verder komt dan jij.

enhanced-buzz-26835-1411405763-15

14. Omver gelopen worden door iemand die je over het hoofd zag #awkward.

15. Telkens te horen krijgen dat je echt te klein bent *gaap*

Herken jij de bovenstaande kleine meiden problemen? Of loop jij tegen andere ‘belemmeringen’ aan?

 

7 thoughts on “Column: Kleine meiden problemen

  1. Als man van 1,72 herken ik wel wat puntjes.
    Ik heb ook het keukentrapje nodig om iets van het bovenste plankje te pakken.
    Mijn vrouw is een stuk groter (1,80) en als ze dan ook nog eens hakken draagt moet ik echt omhoog kijken.

  2. klein maar fijn mensen in het algemeen hebben altijd wat te klagen.
    ik ben 187 is ook geen pretje ik moet altijd bukken , of van een afstand praten.en mijn schoenmaat kan je nergens krijgen , heb je wel eens vrouwe schoen maat 441/2 gezien ik niet.

  3. Hahaha Kaoutar van jou MOET ik juist altijd bukken als we samen op de foto gaan :p En lang zijn is ook niet altijd leuk hoor (alles van de bovenste planken moeten pakken voor kleine mensen 😉 niet op je eigen tempo kunnen lopen zonder geklaag te krijgen dat anderen je niet bij kunnen houden, altijd maar de opmerking krijgen dat je lang bent, haha).

Geef een reactie

