Blog/Win

Blog: Feedback Vragenlijstje + Win: De Blogbijbel

large

Lieve lezers en volgers,

Vandaag even geen artikel, maar een hulpvraag aan jullie. Mijn blog bestaat nu een tijdje en ik probeer elke dag een artikel te plaatsen. Iets wat ik met veel plezier doe natuurlijk! Nou zie ik een stijgende lijn in de bezoekersaantallen en daar ben ik zeer blij mee! (Bedankt allemaal voor het bezoeken van mijn blog, echt superlief!)

Hierdoor wil ik graag op de wensen en behoeftes van mijn lezers en volgers aansluiten. Natuurlijk kan ik niet iedereen tevreden stellen; elk bezoeker en volger vindt een bepaald onderwerp leuker dan de andere. Maar ik probeer zoveel mogelijk rekening mee te houden!

Dus mijn vraag aan jullie; willen jullie aub deze twee vragen beantwoorden? Dat kan gewoon bij de comments of mij mailen xkaoutar@live.nl. LET OP: Geen enkel antwoord is fout! Dus leef je uit! Oke, hier komen de twee vragen:

– Welke onderwerp/categorie lees je hier graag?
– Wat vind je goed en wat vind je minder goed aan mijn blog?

Ander feedback waarvan je denkt; dat wil ik ook graag anders of dat kan beter is ook natuurlijk welkom! Schroom niet om zo eerlijk mogelijk te zijn. Elk blogger wilt haar blog verbeteren en dat kan alleen aan de hand van feedback van de lezers en volgers. Dus ik hoop dat jullie mij willen helpen 🙂

Ik moest deze ook plaatsen. Heeft niets met het artikel te maken maar kijk hoe schattig!

Ik moest deze ook plaatsen. Heeft niets met de vragen te maken, alleen kijk hoe schattig!

Win!
Om het beantwoorden van de vragen nog leuker te maken, wil ik de deelnemers een beloning geven. Ik verloot namelijk één boek. Zelf noem ik het de boek der blogboeken: De Blog Bijbel! Wil jij dit boek winnen? Plaats een reactie hieronder met de beantwoording van de twee vragen. Leef je dus uit 😀 Ik zal begin mei de winna(a)res bekend maken.

Alvast bedankt lieve lezers en volgers! Ik kijk naar jullie reacties uit 😀

XOXO Kaoutar

4 thoughts on “Blog: Feedback Vragenlijstje + Win: De Blogbijbel

  1. Hi hi!
    Ten eerste vind ik het leuk dat je over onderwerpen schrijft die mij erg aanspreken. Je zoete recepten zijn bijvoorbeeld heaven! Mijn vriend was er ook blij mee haha. Je maakt leuke foto’s en schrijft vanuit jezelf. Dat is ook erg belangrijk! Als feedback kan ik geven om je social media meer naar voor te laten komen zodat ook meer lezers je daar op kunnen volgen. Maak het interessant om jou bijv. Op bloglovin en andere social media te volgen. Dan behoudt je een stabiele stroom bezoekers.

  2. Ik vind het erg leuk dat je eigenlijk overal wel over schrijft! Beauty spreekt mij altijd erg aan, maar je lekkere recepten zijn ook niet niks!
    De kleur van je blog vind ik erg mooi 🙂 Iedereen heeft zowat een witte achtergrond, dus het is leuk om eens wat anders te zien (en je zo dus te onderscheiden)!

    Ik heb al zo veel over de Blog Bijbel gehoord, ik ben er heel erg benieuwd naar 😀

Geef een reactie

