Column/Love

Column: Leuke mannen, waar je ze ook zoekt, je vindt ze nooit

happy-single

Momenteel gastblog ik voor een leuke online magazine. Ik hou even de naam van online magazine nog geheim, want ik wil mezelf nog goed bewijzen daar. Maar mijn eerste column is onlangs daar uitgebracht 🙂 Ik hoop dat je het een leuke column vindt. Veel leesplezier!

Hoi, ik ben Kaoutar en ik ben vrijgezel. Ja ja je leest het goed: vrijgezel. Tinder, Relatieplanet.nl, via-via, allemaal uitgeprobeerd. Nou krijg ik vaak de vraag: ‘Waarom ben je nog vrijgezel?’ Een vraag waar ik gruwelijke hekel aan heb! Uhm vraag dat maar aan de mannen! ‘Zoek je dan wel op de juiste plek?’ Tja, blijkbaar niet he. Maar waar vind je tegenwoordig leuke mannen? Die vraag probeer ik hier te beantwoorden! Ben jij benieuwd hiernaar? Lees dan snel verder!

Zoals je misschien al weet, ben ik single. Eigenlijk te lang, als je het mij vraagt. Al sinds het dinosaurus tijdperk om precies te zijn. Daar proberen mijn vriendinnen en ik een einde aan te maken. Alleen lukt dat niet zo goed; ik krijg vaak te maken met dates from hell. Soms ga ik zelfs gillend naar huis. Ik trek helaas de meest rare mannen aan. Vandaag wil ik het hebben over waar je de leukste mannen vindt. Of eigenlijk waar je ze niet vindt.

IMG_2555

Nou om te beginnen op Tinder; been there, done that. Wat mij opvalt is dat de mannen daar vaak alleen iets snels willen (lees: vluggertje). Daar moet je niet bij mij zijn; ik ben geen Snelle Jelle. Plus Tinder is eigenlijk een massa vleeskeuring. Je ziet een foto van een potentiële partner en daar baseer je op of je met diegene op date wilt. Totaal niets voor mij helaas.

Uitgaan is ook niets voor mij. Je moet letterlijk en figuurlijk de moves hebben. Wat ik dus allebei niet heb. En via via gaat ook niet. Mensen doen zich nou eenmaal beter voor dan dat ze zijn. Nou denk je zeker; Kaoutar, wees toch niet zo kritisch! Nou dat ben ik absoluut niet hoor! Ik hou alleen van serieuze mannen, geen players of mannen die nog spelen.

life-single-true-Favim.com-334140

Maar ik heb nu een plek gevonden waar je leuke mannen kan vinden: Social Media! De precieze ‘locatie’ blijft nog even geheim, want die onthul ik zo meteen. Op Social Media zie je foto’s, interesses en karakter eigenschappen. De Social Media vertelt heel wat over een persoon.

Nu heb ik een specifieke locatie waar ik mijn slachtoffers (lees: potentiële partners) zoek. Het is op… LinkedIn! Een social media platform waar veel ambitieuze, serieuze mannen te vinden zijn. Ze zijn goed bezig met hun carrière en hebben hun leven vaak goed voor elkaar.

When-Your-Mom-Tries-Set-You-Up-Blind-Date

Alleen is LinkedIn niet de juiste plek om leuke mannen aan te spreken. Het is gewoonweg niet het juiste platform. Kortom het is een onmogelijke plek. Ik blijf wel kwijlen op de ambitieuze mannen. Of een datingssite zoeken met alleen maar LinkedIn mannen. Ik denk dat ik nog wel een tijdje vrijgezel ben, althans zoals het nu naar uitziet.

Waar zoek jij tegenwoordig leuke mannen? En voor de mannen; waar vind jij een leuke vrouw?

5 thoughts on “Column: Leuke mannen, waar je ze ook zoekt, je vindt ze nooit

  1. Ik hoef gelukkig niet meer te zoeken, maar als ik zou moeten zoeken dan zou dat niet op LinkedIn zijn. Ambitieus vind ik niet de meest belangrijke eigenschap voor een vrouw (of man).

    Leuke column, veel succes met je column én met het zoeken naar mannen.

  2. Eerlijk, ik vond mijn man dus op straat. Maar ik heb heel veel doe3a gedaan voor ik hem tegenkwam. De ideale man, daar moet je niet naar zoeken, als het je maktab is kom je hem tegen. I’ve been there, done that. Je had die dingen vroeger ook als lycos. Gosh, dat was ook zo’n vleeskeuring. Maktab.nl, zogenaamd islamitisch maar daar zit ook behoorlijk wat uitschot tussen. De ideale man, die bestaat trouwens ook niet he. Wist je dat? We worden gek gemaakt met romantische verhalen op tv, in tijdschriften en in boeken maar die ideale man is gewoon een normale man met gebreken. Hij kan misschien knap zijn maar is daarnaast behoorlijk ongeduldig of hij is misschien knap en niet ongeduldig maar heeft enorme stinkvoeten.
    Ik kan er hele boeken over schrijven volgens mij maar de ware kwam ik gewoon op straat tegen en het was echt liefde op het eerste gezicht.

Geef een reactie

