Fashion/Review

Review: Fashion Illustration

lm9wo
Toevallig kwam ik laatst via via terecht bij een fashion illustrator. Zoals jullie misschien al weten, ben ik gek op fashion. Dus dan mag je eigen fashion illustration niet ontbreken. Vandaag review ik de tekening en ook de fashion illustrator. Ben je benieuwd naar mijn fashion illustration? Lees dan snel verder!

Over Fashion Illustrator
De Fashion Illustrator is Sophie de Ruiter, een kunststudente aan de Kunstacademie in Breda. Momenteel studeert ze Grafisch Ontwerpen, maar ze wilt later Fashion Illustrator worden. Sophie is een enthousiaste jongedame met talent voor het tekenen van fashion design. Ze tekent outfits, maar ook voorwerpen, accessoires en ander fashion items. Sophie is zeer snel met e-mails beantwoorden. Verder deelt ze haar fashion designs op haar Instagram @sophiederuiter. Dus wil je haar talentvolle fashion illustraties bewonderen? Volg haar dan op Instagram! Zij is het volgen zeker weten waard.

ms4ga

Product
Op naar het product; namelijk mijn eigen fashion illustration! Sophie raadt aan om een favoriete outfit te kiezen en daarvan een foto te maken. Ik kies voor een simpele maar toch ook Kaoutar outfit. Meer over de outfit lees je trouwens hieronder. Terug naar de tekening! De fashion illustration is zeer mooi en ziet er professioneel uit. Het lijkt net alsof het van een fashiontafel afkomt. Het kleurgebruik is lekker fel en volgens mij tekent Sophie altijd met stiften. Ook is de tekening van goede kwaliteit, waardoor het goed in te lijsten is. Wat ook zo leuk is; er lijkt een soort beweging in het plaatje te zitten.

hdl3kasOutfit
De outfit is door mij zorgvuldig uitgekozen. Als ik deze stijl moet benoemen, dan noem ik het trendy chique. Zo kies ik voor een roze blazer, creme blouse en grijze skinnyjeans. Wat ik trouwens zo leuk vind aan de blazer, is dat het eigenlijk een boyfriend blazer is. Mijn YSL-clutch en mijn trademark Chanel Iphone hoesje moest er ook op. Ik ben gek op dat ding haha 😀 Verder kies ik voor mijn zwarte enkellaarsjes. De enige laarzen waarvan ik wel op de hakken kan lopen.

fd6jk

Beoordeling
Wat ben ik zeer tevreden over de fashion tekening zeg. Een persoonlijke tekening van je outfit, wie wilt dat nou niet. De illustratie is van goede kwaliteit, oogt professioneel en is zeer mooi gemaakt. Verder is fashion illustrator Sophie een getalenteerde jongedame. Ik zie haar snel voor verschillende fashion brands werken. Ze is nog ook goed bereikbaar, wat natuurlijk een pluspunt is. Voor meer van haar illustraties, volg haar op Instagram! Mijn tekening ga ik in ieder geval inlijsten en een mooie plek geven in mijn huis.

Wat vind jij van mijn fashion illustration?

Deze samenwerking is mede mogelijk gemaakt door Sophie de Ruiter en Kaoutar schrijft. De producten worden op een eerlijke en transparante manier beoordeeld, om de lezers zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

8 thoughts on “Review: Fashion Illustration

Geef een reactie

