Bizarre Beauty

Bizarre Beauty: Clip-On-Man-Bun

MUN-640x350

De man-buns; tegenwoordig een grote hype bij de mannen. De hipsters knotten erop los. Alleen zijn sommige mannen niet gezegend met zo een knot. Voor hun is er nu een oplossing! Ken jij de Clip-On-Man-Bun? Nee? ASOS gaat namelijk een clip-in-nep-knot binnenkort verkopen. Speciaal en alleen voor mannen! Of het nou een mislukte 1-april grap is, of dat het echt waar is, blijft nog een raadsel. Alleen gaat dit daadwerkelijk aanslaan? Of wordt dit een flop? Lees hier verder over de Clip-On-Man-Bun.

ASOS
Voor de mannen de ultieme oplossing wanneer ze geen lang haar hebben en een bun willen; namelijk de Clip-On Man-Bun. Volgens ASOS is het wereldwijd een feit dat mannen met een knot knapper, stijlvoller en succesvoller zijn. Ze gaan met de tijd mee, want het is een hype die niet weg te slaan is. Ladies, wil jij je man knapper en succesvoller maken? Bestel dan voor hem de Clip-On Man-Bun! De nep-knot is exclusief bij ASOS te koop. Wanneer precies en voor hoeveel is nog niet bekend.

Schermafdruk 2015-04-05 00.29.121 april grap
Het probleem alleen is; ASOS plaatst de bekendmaking van het product op 1 april. Dus is het wel echt? Of kiezen ze voor een ongelukkige datum om dit bekend te maken? Het is in ieder geval iets wat menige blogs op los discussiëren.

Celebrities
Ondanks dat, twijfelt niemand dat de mannenknot momenteel een hype is. Jared Leto, Zayn Malik, Shia LaBeouf, Orlando Bloom, Chris Hemsworth en Bradley Cooper zijn de celebrities die de man-bun rocken (wel de echte). Ook hipsters gaan massaal aan de knot.

Wat vind jij van de Clip-On Man-Bun?

Bron: ASOS.com

7 thoughts on “Bizarre Beauty: Clip-On-Man-Bun

  1. Wat grappig! Ik vind een knot bij mannen wel leuk staan. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik ervan zou vinden als een man zelf een knotje zou kopen. Dat past niet helemaal bij het idee dat ik heb over mannelijkheid en rolpatronen. Jammer maar cultureel aangeleerd 😉

  2. Ik zag het, ik dacht na en ik ging ham. Waarom? Waarom vinden ze elke keer weer van die rare enge dingen uit? :’) Je hebt zo’n groepje jongens op Youtube die knotjes afknippen en nu kan je zo’n ding in doen.. .. .. Why. :’) Aan de andere kant, waarom ook niet! Wij hebben ook al die stukken nep haar, maar ik denk dat die jongen er leuker uitziet zonder zo’n dot op mijn kop. 1 april? Het zou een verdomd goede grap zijn. :’)

  3. Het is een 1 april grap. Jammer hoor. Ik had graag zo’n clip-on-man-bun gekocht. Niet dat ik onvoldoende haargroei heb om van mijn eigen haren een knotje te kunnen maken, maar het duurt een tijd voordat ze zo lang zijn. Daar heb ik het geduld niet voor. En ik weet niet of ik met lange haren om kan gaan. Je zult ze wat beter, anders moeten verzorgen dat korte haren. En met dit haarstukje had ik, zonder er veel tijd en moeite in te steken, bij wijze van spreken morgen al met een knotje rond kunnen lopen.

  4. Pingback: Trends: Hipsters gaan massaal aan de manbraids | Just Kaoutar

  5. Pingback: Bizarre Beauty: Groupon verkoopt Clip-in-Man-Bun | Just Kaoutar

Geef een reactie

