Summer/Tag

TAG|| The Summer of 2015

tumblr_n6hhi6Veev1t2x8oro4_500

Van de week bedacht Roxanne van Peachlife een zeer leuke TAG: The Summer of 2015 TAG. Zij nomineert mij om de TAG in te vullen. In deze TAG beantwoord ik vragen over typische zomerse activiteiten en interesses voor de zomer van 2015. Ben je benieuwd naar de TAG? Lees dan snel verder!

Q: Noem drie woorden die jou een summer feeling geven.
A: Ibiza style, maxi-jurken, sun glasses 😀

Q: Ga je deze zomer op vakantie?
A: Jazeker! Ik ga in de zomervakantie naar Marokko. Een plek waar ik jaarlijks naartoe ga. Misschien soms te vaak, maar het is altijd wel lekker om naar een land te gaan met zon, zee en strand. Ik verheug mij altijd op het inpakken.

image10

Q: Wat zijn je favoriete festivals?
A: Poeh! Moeilijke vraag. Vroeger was ik anti-festivals. Vooral door de modder en geruchten van drugsgebruik daar. Nu vind ik Latin Village een leuke festival! Over festival Coachella hoor ik ook veel leuke dingen. En zie veel leuke artiesten voorbij komen. Dus die lijkt mij ook leuk 😀

Q: Noem je favoriete zomer song:
A: Haha! Hier heb ik een hele waslijst van! Ik krijg altijd een zomers gevoel bij deze liedjes. Voor mij ook stuk voor stuk mijn zomer songs! Misschien ga je het zo merken, maar ik kies hiervoor veel Latin songs. Heb eigenlijk ontiegelijk veel zomer songs, maar ik kies er vijf! Hier beneden een top 5 van mijn zomer songs!

David Tavare – Summer Love

Don Omar ft Lucenzo – Danza Kuduro

Otilia – Billionaire

Baby Rasta ft Gringo – Na Na Na Na

Daddy Yankee ft Nova – Aprovecha

The Underdog Project – Summer Jam

Alex Mica – Dalinda

Oke, het zijn er uiteindelijk zeven geworden, maar ik kon niet kiezen aaah haha 😀

Q: Wat zijn voor jou de echte mode musthaves voor deze zomer?
A: Flaphoedjes, strandtas, sleehak sandalen, pastelkleuren, maxi-jurken en print tuniekjes. Stuk voor stuk allemaal musthaves die ik allemaal massaal ga dragen!

Q:Heb je aanbevelingen op het gebied van beauty voor de zomer van 2015?
A: Euhm vooral voor felgekleurde lipsticks gaan! Dat staat zo lekker zomers. Verder vind ik Balayage (ren naar de kapper!) mooi staan in de zomer en is het typisch iets zomers.

Q: Heb je een leuke zomer quote?
Ja! Ik had deze zelfs een tijdje als laptop wallpaper!

31525_20130503_194517_forever_15

Q: Wat eet je het liefst tijdens warme dagen?
A: Koude smoothies, ijsjes en heerlijke Oreo Mascarpone dessert maken. Verder vind ik Aloe Vera drank en fruitsalade heerlijk als tussendoortje.

Q: Wat moet je écht nog een keer gedaan hebben deze zomer?
A: Zwoele zomeravonden meemaken met vriendinnen. Lekker een terrasje pakken in Scheveningen. Tapas eten, met vriendinnen winkelen. Bakken op het strand. Een frisse duik nemen in de zee. Surfen, ijsjes eten totdat ik buikpijn krijg. In Vondelpark picknicken. Op het Rembrandtplein chillen. Eigenlijk teveel dingen haha 😀

large (1)

Q: Post een leuke zomerse foto van jezelf! 
A: Oh nou die heb ik niet echt, maar wel een mooie foto van een zomerse omgeving! Love it!

most-beautiful-place-in-the-world-ab6xnxo

Q: Wie nomineer ik voor ‘The Summer of 2015′ TAG?
A: Dit is het einde van mijn TAG. Roxanne, bedankt voor je TAG! Ik heb het met veel plezier en met een lach ingevuld. De bedoeling is nu dat ik blogger ga nomineren om deze tag te overnemen. Natuurlijk is het leuk als je niet genomineerd bent om het over te nemen. Ik bedoel, het is gewoon een zeer leuke TAG 😀 Oke bij deze nomineer ik…

Sarah | Saar Enzo
Madeleine | Made By Leine
Kelly | A Little Bit of My Life
Kim | Come-Moda
Jose | Beauty is a Party
Anneke | Anneke Schrijft
Ann-Sophie | My Name is Blonde 

Diegene die de TAG overnemen vermelden wie de TAG bedacht heeft (dus Roxanne), wie hun getagd heeft en zelf nomineren ze bloggers. Het maakt niet uit hoeveel mensen je gaat taggen Neem de bovenstaande vragen over en maak er iets leuks van 😀 ENJOY!

Wat vind jij van The Summer of 2015 TAG?

XOXO Kaoutar

3 thoughts on “TAG|| The Summer of 2015

  1. Leuke tag heb je er van gemaakt! En die muziek ook ❤ Ohh en je Oreo mascarpone dessert stond sowieso al bij mij op de planning om een keer te maken. Die lijkt me echt heerlijk! 😛

Geef een reactie

