Bizarre Beauty

Bizarre Beauty: #Grannyhair

6TApz4UQ

Ladies watch out! De nieuwe haartrend Granny Hair, of ook wel grijs haar is helemaal hot! En daarmee bedoel ik niet granny’s die dit haar hebben, maar jonge dames met grijs haar. Het is wel even wennen, maar bij de een staat het nog beter dan de ander. Ben je benieuwd naar deze haartrend? Lees dan snel verder!

Lady Gaga, Pink en Kylie Jenner zijn tegenwoordig met staalgrijze lokken te zien. Maar waarom zou je je haren nou grijs verven? Kleurstyliste Carlina Ortega zegt dat deze stijl weggelegd is voor de dames met zelfvertrouwen en geduld. Natuurlijk moet je je grijze lokken veel onderhouden. Dus om de paar weken je kleur bijwerken bij de kapper, is een must.

Wat zo mooi is aan deze look, is dat je er totaal anders uit ziet. Ook wat ouder natuurlijk, maar het staat bij veel dames heel mooi en zelfs classy. Als je deze look met een mooie lipstick combineert, dan heb je de trend #Grannyhair onder de knie!

187-600x400

Wat vind jij van deze haartrend?

15 thoughts on “Bizarre Beauty: #Grannyhair

  1. Ik heb een variant op deze versie. Mijn haar heeft de kleur violet licht as blond. Licht blond haar met een grijze schijn. Niet zo opvallend en gedurfd als dat grijs, maar toch iets anders dan gewoon blond!

  2. Heel leuk! Ik wil ook Granny hair haha. Ik heb het geprobeerd, en toen ging mijn haar kapot. Ik heb van mezelf dus asblond/grijs haar. Zoals je kon lezen ga ik dit over een paar weken in Nederland weer proberen te krijgen 🙂 Als je een violet spoeling of zilver shampoo erover heen doet krijg je net wat meer grijze schijn.

  3. Ik vind het super tof… als je het kan hebben. Zoals al die model achtige dames waarbij je het nu ziet. Maar als ik het zou doen zou ik er gewoon uitzien als een heel vreemd omaatje haha

  4. Well, ik kan het wel hebben want ik word al zo grijs als een postduif. Ik verf het nu af en toe maar dan heb ik zo’n vreselijke uitgroei. Misschien moet ik het maar gewoon helemaal grijs maken, dan heb ik daar ook niet zoveel last van.

  5. Pingback: Trend: Pastel haarkleur | Just Kaoutar

  6. Pingback: Trends: Sand Art Hair | Just Kaoutar

  7. Pingback: Trends: Fire Hair | Just Kaoutar

  8. Pingback: Bizarre Beauty: #Hangovermakeup | Just Kaoutar

  9. Pingback: Trends: Sunset Hair | Just Kaoutar

Geef een reactie

