Fashion/Review

Review: My-Jewellery

Schermafdruk 2015-03-26 01.15.56

Een paar weken geleden kwam ik contact met de webshop My-Jewellery, een trendy online sieradenwinkel. Ik review een set oorbellen die ik ontving van hun in mijn favoriete kleur; roze! De oorbellen kwamen snel in een nette doos binnen en vandaag is het tijd voor een review ervan! Ben je benieuwd naar de oorbellen en review? Lees dan snel verder.

Over My-Jewellery
My-Jewellery is een webshop die ooit begon als sieraden webshop. Inmiddels is de webshop uitgebreid met fashioniable outfits en leuke accessoires. Tegenwoordig is het zelfs mogelijk om een gehele look te shoppen. De prijzen zijn klantvriendelijk, dus zeer geschikt voor de voordeelrunners! Verder het is een lekker overzichtelijke website. De foto’s daar zijn kleurrijk en mooi. Sfeer ervan doet mij vooral denken aan Boho Style en Ibiza Style. Vooral het kleurgebruik maakt de webshop uniek en zorgt voor een eigenzinnige indruk. De sieraden zijn trouwens zeer geschikt voor de aankomend zomer, gezien ik ze zomersieraden vindt 🙂

My-Jewellery-fashionnews2

Product
Op naar de oorbellen! De oorbellen zijn netjes verpakt en ogen speels en kleurrijk. Oh het zijn trouwens zilveren oorbellen. Het zijn lekker opvallende oorbellen. Ze zijn beetje groot, maar ik hou juist van groot en opvallend en ze ogen naar mijn gevoel juist fijn. Wat ik ook fijn vind, is dat ze niet zwaar voelen aan de oren. Dat heb ik namelijk soms bij grote oorbellen, maar dat kan ook aan mij liggen haha. De kleur roze springt eruit. Verder is het logo van My-Jewellery te vinden tussen de kralen. De kralen zitten ook niet in de weg. Ik vind het in ieder geval leuke trendy oorbellen. De oorbellen kosten 15,95 euro, maar dan heb je ook echt topoorbellen.

my-jewellery

Outfit
De oorbellen zijn roze, dus hoe leuk is het om je oorbellen te combineren met een roze outfit? Overdrijf weer niet om alles weer roze te doen (zoals de reclame van Ali B ‘roze op roze op roze,’ geen goed idee). Maar een roze jas of roze topje is leuk. Wat wel kan, is een ander roze accessoires bij te doen, zoals een roze ring of een roze ketting. My-Jewellery verkoopt gehele looks, dus daarmee is het makkelijk om te combineren. Wat je ook kan doen, is jezelf geheel stylen in de Bohemian- of Ibiza style. Dat brengt meteen kleur in jouw leven! Ze zijn dus makkelijk te combineren met elke style en outfit. Hieronder een leuke outfit en accessoires die bij de webshop te vinden zijn en die passen bij de oorbellen.

Naamloos

Beoordeling
Ik ben superblij met deze oorbellen! Ze zijn lekker van lichte materiaal, ogen trendy en is bij elk outfit te combineren. Tevens ben ik blij met de service van My-Jewellery. De oorbellen waren snel afgeleverd en ze hebben een leuke overzichtelijke website. Wat ook zo leuk is, is dat ze niet alleen sieraden verkopen, maar ook bijpassende outfits. Je kan je hele look dus daar bestellen. Hoe vet is dat? Kortom, ik koop in de toekomst mijn ring bij hun. Want wat zie ik daar toch leuke ringen tussen staan! Ben je benieuwd naar de webshop? Hier kan je hun leuke collectie bekijken.

Naamloos2

Wat vind jij van de oorbellen en heb je wel eens gehoord van deze webshop?

Deze samenwerking is mede mogelijk gemaakt door My-Jewellery en Kaoutar schrijft. De producten worden op een eerlijke en tranparante manier beoordeeld, om de lezers zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

6 thoughts on “Review: My-Jewellery

Geef een reactie

