Funny

Funny: Koop geen bruidsjurk online

large

Vaak zie je op internet de meest prachtige bruidsjurken. Maar wist je dat je droombruidsjurk ook online te bestellen is? Vooral bruidsjurken online bestellen uit China zijn erg populair. Populaire retailer Light in the Box is een daarvan. Via deze website bestel je letterlijk je droomjurk. Alleen is het geen goed idee om je droomjurk te bestellen van daar. Waarom dat zo is? Lees verder om daar achter te komen.

Hoewel ik een groot fan ben van online shoppen, lijkt het mij geen goed idee om een belangrijke aankoop zoals jouw bruidsjurk online te bestellen. Hoe weet je bijvoorbeeld dat het jou mooi gaat staan? Of dat het precies zo eruit ziet als op de foto? En wat dacht je van de stof? Straks is het een stof waar je snel in zweet of het is een nare stof die snel kreukelt. Plus je bruidsjurk hoort elegant bij je te staan. Je gaat namelijk in de spotlights komen te staan. Je hoort jouw trouwjurk van te voren te passen.

De vrouwen hieronder denken daar anders over. Zij bestellen hun (redelijk goedkope) bruidsjurk online. Maar helaas pakt dat ook ietsje anders uit dan ze verwachten. Mijn advies om te passen en de bruidsjurk in het echt te zien, hebben hun aan de kant geschoven. Ik hoop dat ze een ander trouwjurk nog snel van een bruidsshop hebben gehaald. Anders staan ze op hun eigen bruiloft voor schut. Check hieronder foute bruidsjurken 🙂

fail1

fail2

fail3

fail4

fail5

fail6

fail7

fail8

fail9

fail10

fail11

fail12

Conclusie: Koop geen bruidsjurk online. Ga de bruidsshops af. And remember; goedkoop is duurkoop!

Ik ben benieuwd naar jouw mening! Wat vind jij ervan dat vrouwen hun trouwjurk online kopen? En zou jij dat zelf doen?

15 thoughts on “Funny: Koop geen bruidsjurk online

  1. hihi..die foto’s…wel balen dan hoor. Nee, zal het zelf niet snel doen. Ben toch echt naar de winkel gegaan en op maat laten maken. Ook veel leuker toch??

  2. Oei wat erg, ik zou echt huilen!
    Ik denk dat als je een bruidsjurk online koop je dan echt je omvangsmaten moet doorgeven. Maar verstandiger is het om de jurk inderdaad in een winkel te passen…

  3. Jaaa haha zo herkenbaar! Ik zie vaak zulke afbeeldingen over social media zwerven. Toch heeft mijn nicht een jaar geleden een jurk uit china besteld. Ze zag er mooi uit op haar trouwdag. Het is dus maar net geluk hebben!

  4. O my.. dat groene gedrocht is echt de lelijkste jurk die ik ooit heb gezien. Maar bij een aantal zou volgens mij de jurk nog best oké zijn als ze ongeveer hetzelfde figuur als het model zouden hebben. Niks mis met een maatje meer, maar dan moet je je niet in strakke jurkjes hijsen en verwachten dat het resultaat hetzelfde is als bij een gephotoschopt model met maat 32.

  5. Die jurken van de modellen zijn anders als degene die de koper gekocht heeft.. lijkt wel gefotoshoped! Bewust misleiden om niet online te kopen…

Geef een reactie

