Tag

TAG || Disney

large

Disney films, wie is nou niet mee opgegroeid? Ik ben in elk geval gek op Disney! Als kind zong ik hard mee met alle liedjes en stiekem vind ik alle Disney films nog steeds leuk! Gisteren zag ik een hele leuke Disney tag voorbij komen bij VeraCamilla. Ik vond hem zo leuk dat ik hem heb overgenomen. Want voor Disney ben je eigenlijk nooit te oud! Kijk je mee?


Wat is je favoriete Disneyfilm?
Stipt op nummer één; Aladdin, wat zag ik die vroeger veel. Verder vind ik Pocahontas en Mulan  supertof. Misschien ook dat ik deze prinsessen zo leuk vond, omdat ze donker lang haar hadden net als ik. Maar momenteel blijft Aladdin toch mijn favoriet. Ik heb de film ook op dvd. Aladdin brengt de Arabische cultuur naar voren en ik ben ook van Arabisch afkomst. Verder vind ik de film kleurrijk en het verhaal vind ik ook zo leuk bedacht!

disney-villain-analysis-aladdin


Welke prins wil je zijn?
Hmz moeilijke vraag. Ik ga dan toch voor Aladdin. Waarom? Hij is een arme sloeber, maar heeft een hart van goud.


Welke prinses wil je zijn?
Yasmin! Ondanks dat ze een prinses is, heeft ook zij een hart van goud. Verder is zij nieuwsgierig, lief voor haar medemens en houdt ze van dieren.

cp_FWB_Aladdin_20120926


Op welk karakter lijk je het meest?
Volgens een quiz lijk ik het meeste op Sneeuwwitje, wat ik eigenlijk best leuk vind en ook wel klopt.
‘Je bent een zachte, liefdevolle persoon, die vriend is met elk schepsel; klein en groot. Je bent ook empathisch en betrouwbaar. Soms te naïef (kijk uit voor vergiftigde appels!). Je bent niet bang voor hard werken, zolang je een vrolijk deuntje kan neuriënIk ben inderdaad een zachte persoon (soms te zacht) en hou van hard werken.

H5xNfniJLHql

Wat is je favoriete liedje van Disney?
A Whole New World van Aladdin! Valt het al op dat ik gek ben op Aladdin? En ja, ik vind de Engelse versie mooier dan de Nederlandse versie. Wanneer ik het nummer hoor, dan word ik zo blij. Maar ja, wie is er nou niet vrolijk in Disney! Zing even mee met het liedje!


Welke van de originele figuren is je favoriet?
Mickey Mouse! Zijn oortjes vind ik zo leuk 🙂


Ik vond het heerlijk om weer eens door al die Disney films heen te lopen. Wil je de tag overnemen dan mag dat natuurlijk! Maar je mag ook hieronder je antwoorden neerzetten.

Welke Disney prinses ben jij?

XOXO Kaoutar

One thought on “TAG || Disney

Geef een reactie

