Column

My single life #7: Tinder Dude!

o_mr-r-tinder-webinar-7cbd

Het is Valentijnsdag! Dat betekent een terugkeer van mijn column; My Single Life. Mijn vorige column begon ik over Mr Tinder. Ik ga daarmee verder. Maar na al die lange tijd vragen jullie je zeker ook af; Ben ik nog single of already taken? Heb ik een Valentijn of ben ik een forever aloner? Lees verder om daar achter te komen!

Dus ik krijg van Mr Tinder een leuk bericht. Hij stelt zich voor, beschrijft zichzelf en is ongeveer van mijn leeftijd. Oke altijd mooi als iemand van jouw leeftijd is. Goed, na wat gebabbel en gechitchat (ik weet niet of dat woord echt bestaat, maar ik vind het een leuke woord), geef ik hem mijn Whatsapp. De voornaamste reden hiervoor is dat hij via Whatsapp een foto van hem gaat sturen. Hij beweerde namelijk dat de foto op Tinder niet hem was. Hmmz..

blogger-image--1532753919

Na wat over koetjes en kalfjes via Whatsapp te hebben, geeft hij aan dat ie naar de kapper gaat. Zodat hij een goede foto kan maken. Mr Tinder doet wel zijn best om indruk te maken. Leuk en attent van hem. Goed, die avond nog stuurt hij een foto van zichzelf. En hij is totaal niet zoals hij zich heeft beschreven. Of op de foto eruitziet… Nee, hij is ook totaal niet mijn type. Ik geef dat netjes aan en voel me zelfs bedrogen.

Koeltjes geeft hij aan het te begrijpen. Netjes vraag ik hem of hij mijn nummer wilt verwijderen. Geen reactie terug. Jammer, maar het is al bedtijd dus ik besteed er geen aandacht meer aan. On my way to bed!

im-worried-i-already-meet-my-mr-right-but-flicked-him-to-the-left-on-tinder--5c964

Om 4 uur ’s nachts schiet ik wakker. Ik word gebeld.. Snel kijk ik wie het is. Het is.. Mr Tinder. Daarna word ik nog een keer gebeld. En nog een keer.. en weer. Mijn ringtone ken ik nu ondertussen wel uit mijn hoofd. In de ochtend whatsapp ik hem meteen dat hij mij niet moet bellen, en al helemaal niet om 4 uur ’s nachts. Weer geen reactie. Zo gaat het die nacht weer door. Hij belt mij weer om 4 uur ’s nachts. Zijn manier om mij blijkbaar te pesten. Hell no, ik laat mij niet pesten. Meteen blokkeer ik hem overal.

Tot de dag van vandaag staat hij nog steeds op mijn bloklijst. Mr Tinder spreek ik nooit meer. Zo leerde ik een waardevolle les. Geef nooit je nummer aan mannen die je nauwelijks kent. Ze maken er misbruik van.

Terug naar Valentijnsdag! Allemaal leuk en aardig, maar ook deze Valentijnsdag vier ik alleen, met mezelf. Kortom, ik ben een forever aloner. Vind ik dat erg? Nee, ik wen er steeds meer aan. Wie weet eindig ik wel als deze vrouw.

marry

Volgende keer is een ander disaster date aan de beurt.

Wat ga jij vandaag doen?

5 thoughts on “My single life #7: Tinder Dude!

  1. Humor wat heb jij het vandaag leuk geschreven ik zal het nooit doen .Ik heb wel eens met een vriendin er op gesnuffeld wij hebben gelachen over die mailtjes dei wij kregen jeetje mina .

Geef een reactie

