Fashion/Trends

Trends: Modetrends 2015

Naamloos

1. Mango €69,99    /    2. New Look €17,95    /    3. Modemusthaves €37,95

Leer
Om te beginnen is leer sowieso een blijvertje. Stoere jasjes, jurkjes, broeken en rokjes mogen lekker in het leer. Investeer dus in een mooie leren bikersjacket.

 

 

1. Zalando €39,95    /    2. Topshop €37,95    /    3. H&M €24,99

Blauw
Vervolgens kom ik nu met een kleur; namelijk de kleur blauw! Blauw is eigenlijk altijd goed: van jeansblauw tot navyblauw. Met name de lichtere kleur babyblauw en donkere kleur navyblauw zijn in de fashion stores ruim te vinden! Combineer je ‘navy’ items met een lichtblauwe blouse of jeans en je bent helemaal hip.

 

 

1. H&M €19,99    /    2. Zalando €27,95    /    3. Modemusthaves €49,95

Zwart/wit
Black is the new Black! Zwart is en blijft een tijdloze kleur. Ook wit. Maar de combinatie zwart/wit kan weinig fout mee worden gedaan. En dan vooral de streepmotieven en grafische vormen zijn nog steeds de trend. Ga voor een zwart/witte outfit, het staat nog ook iedereen!

 

 

1. Nümph €59,95    /    2. H&M €10    /    3. H&M €10    /    4. H&M €15    /    5. Zalando €17,95

Crazy prints
Gekke printjes doen het nog steeds goed in de winkels! Van cactussen tot lipsticks, en ganzen tot krabben en lippen… Lekker opvallend en daarom gegarandeerd een showtopper als je je met een geprint fashionoutfit op de straten paradeert 😀

Welke trends ook nog meer in de fashion stores te vinden zijn:
– Denim
– Pastel
– Franjes
– Kant
– Bloemenprints

Welke trend past bij jouw kledingstijl?

2 thoughts on “Trends: Modetrends 2015

  1. Zo zo, ben ik even hip bezig. Ben al maandenlang met moeite uit mijn leren rokjes te krijgen en taadaaa het is in de mode, haha. Met die trend ben ik dus erg blij, maar ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk.

  2. Jaaah, inderdaad! Leren rokjes, jurkjes en jasjes zijn ook in mijn kast nog volop te vinden. Je kunt het gewoon zo goed combineren en ik vind het super vrouwelijk. Ook dat rokje van New Look lijkt me heel erg mooi! Draag je zelf wel eens leer?

    -xx- madelon

Geef een reactie

